Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Klienta
Nowa

Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Klienta

Wronki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Amica Group

Amica Group

Jesteśmy największym polskim producentem sprzętu gospodarstwa domowego. Na całym świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarczamy do klientów na blisko 70 rynkach na świecie około 5 milionów urządzeń rocznie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B1

angielski

samodzielność

obsługa klienta

komunikatywność

Opis stanowiska

Obecnie do Amica SA do Działu Budowania Doświadczeń Klienta - Sekcja ds. Serwisu poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Klienta.


📌 Miejsce pracy: Wronki, ul. Nowowiejska 1


Główne zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i internetowych.
  • Podejmowanie decyzji o sposobie prowadzenia zgłoszenia do chwili wyczerpania swoich kompetencji stanowiskowych.
  • Bieżąca współpraca w ramach działu oraz innymi zespołami w firmie.
  • Zarządzanie i weryfikacja przepływu dokumentów (faktury).
  • Wsparcie w organizacji pracy działu (zakupy, rozliczenia, organizacja spotkań)


Nasze oczekiwania:

  • Obsługa komputera.
  • Doświadczenie w pracy z trudnym klientem.
  • Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze.
  • Radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.
  • Umiejętności analityczne (zdolność oceny sytuacji).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min B1/B2.


Mile widziane:

  • Znajomość zagadnień prawa gwarancyjnego i sprzedażowego związanego z reklamacjami.


To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony);
  • Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);
  • Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;
  • Zniżka na ubezpieczenia turystyczne w ramach wyjazdów prywatnych;
  • Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;
  • ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;
  • Bezpłatny parking;
  • Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;
  • Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;
  • Podwójne vouchery zniżkowe na mecze Lecha Poznań;
  • Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;
  • Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;
  • Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;
  • Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.



🚗 Nasza lokalizacja - jak wygląda dojazd do biura?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować we Wronkach (ul. Nowowiejska), gdzie mieści się siedziba Centrum Serwisowego.

Wronki położone są około 50 km od Krzyża Wielkopolskiego i około 60 km od Poznania. Dojazd z okolicznych miejscowości jest ułatwiony dzięki obwodnicy miasta. Przy firmie znajduje się parking dla pracowników. Między Wronkami a Poznaniem są regularne połączenia pociągów - linia z Poznania do Wronek została włączona do Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Czas przejazdu na trasie Poznań-Wronki to około 40 minut, a na trasie Krzyż Wielkopolski-Wronki około 30 minut. Dworzec kolejowy znajduje się 7 minut pieszo od Centrum Serwisowego.


📅 Proces zatrudnienia i wdrożenie - jak wyglądają pierwsze dni w Grupie Amica?

Zatrudnienie odbywa się we Wronkach, niezależnie od docelowego miejsca pracy. Elastycznie podchodzimy do terminu rozpoczęcia pracy – po pozytywnie zakończonej rekrutacji ustalamy zatrudnienie na 1, 10 lub 20 dzień miesiąca (w zależności od dostępności kandydata i gotowości przełożonego).

Proces wdrożenia planowany jest przez opiekuna HR i przełożonego. Nowy pracownik już pierwszego dnia ma rozplanowaną kartę wdrożeniową oraz spotkania w kalendarzu – zarówno z bliskimi współpracownikami z zespołu, jak i z przedstawicielami działów współpracujących.

Raz na kwartał organizujemy spotkanie onboardinowe, podczas którego nowi pracownicy zgłębiają wiedzę o Grupie Amica oraz naszych produktach. Zależy nam, aby każdy pracownik wiedział, jak powstają nasze produkty, dlatego najważniejszym punktem tego dnia jest wycieczka po fabryce i poznanie procesu produkcyjnego – od montażu po logistykę. Zwieńczeniem wycieczki jest pokonanie 235 schodów i wejście na taras na Magazynie Wysokiego Składowania.


🏅 Ceniony pracodawca - jakie fakty za tym przemawiają?

Na świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników. Amica to jeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej cenionych firm wśród pracowników. Świadczą o tym nagrody, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach:

  • Listek ESG Polityki 2024 – za działalność w obszarze ESG (środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego);
  • Firma Roku 2024 – za działalność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Heros Rynku Kapitałowego ESG 2024 przyznany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
  • Pracodawca Rzeczpospolitej 2023 – wyróżnienie za wdrożenie rozwiązań ESG w kategorii zaangażowania pracowników w procesy dotyczące zrównoważonego rozwoju, przejrzyste zasady dotyczące komunikacji z pracownikami oraz związane z zarzadzaniem firmą;
  • Najlepsi Pracodawcy 2024 Forbes – wyróżnienie za tworzenie miejsca pracy gwarantującego dostęp do atrakcyjnych benefitów i programów motywacyjnych;
  • Ranking 50 najlepszych polskich pracodawców ,,Wprost" – wyróżnienie;
  • Symbol ESG 2023 za aktywność i innowacyjność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Srebrny Listek CSR Polityki 2023 – za uwzględnianie i wdrażanie kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju;
  • Złota Setka Wielkopolskiego 2023 – nagroda dla przedsiębiorców z regionu, którzy wyróżniają się zaradnością w prowadzeniu biznesu osiągnęli najlepsze wyniki finansowe w roku ubiegłym, a także tych, którzy działają w obszarze dobrych praktyk, ekologii i odpowiedzialności społecznej.
  • Employer Branding Excellence Awards 2023 – wyróżnienie w konkursie za projekt Preinkubacji Studenckiej, realizowany ze współpracy z Fundacją na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Nowa
Klimas Wkręt-met
Wanaty
język angielski
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Techniczny Doradca Klienta z językiem niemieckim

Nowa
7 500 PLN/mies.
Concentrix CVG International
Katowice
język niemiecki
obsługa klienta
Nowa

Quality Administrator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
Customer Care
język angielski
Microsoft Office 365
Nowa

Doradca Klienta Biznesowego - Praca dla Studenta 🎓

Nowa
4 900 - 6 500 PLN/mies.
ConnectPro
Warszawa
B2B
prospecting
raportowanie
Nowa

Specjalista ds. wsparcia technicznego sprzedaży

Nowa
6 000 - 9 000 PLN/mies.
Appartme
Kraków
CAD
sprzedaż
obsługa klienta
Nowa