Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji EB

HR

Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji EB

HR

Bułgarska 17, Poznań

Amica Group

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski
Adobe Photoshop
Canva
Grafika
zarządzanie projektami

Znajomość języków

Angielski: B2

Opis stanowiska

W Grupie Amica praca w HR & Administracji to duża odpowiedzialność – nasz ponad 20-osobowy zespół wspiera rozwój całej organizacji. Dbamy o ludzi, procesy i komunikację, realizując projekty, które mają realny wpływ na kulturę firmy. 


Jeśli chcesz tworzyć markę pracodawcy, która inspiruje – na zewnątrz i wewnątrz organizacji – oraz cenisz stabilność, rozwój i możliwość kształtowania obszaru EB & Komunikacji, jesteś we właściwym miejscu. 


Obecnie do Amica SA do Działu HR & Administracji szukamy osoby na stanowisko:   Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji EB 


📌 Miejsce pracy: Poznań z okazjonalnymi wyjazdami do naszej Fabryki Kuchni we Wronkach 

 


Jako nowy członek/nowa członkini naszego zespołu zajmiesz się takimi zadaniami jak:  

  • Budowanie dobrze poinformowanej i zaangażowanej społeczności na naszych firmowym intranecie w Sharepoint oraz kanałami offline dla naszych pracowników/pracowniczek w Fabryce Kuchni.  

  • Prowadzenie i rozwijanie naszego firmowego profilu na Linkedin – współtworzenie strategii, tworzenie treści, reklama, analityka. 

  • Prowadzenie działań z obszaru marketingu rekrutacyjnego – wspieranie zespołu HR w tworzeniu angażujących ogłoszeń, postów, grafik, reklam przyciągających odpowiednich kandydatów/odpowiednie kandydatki. 

  • Tworzenie szablonów grafik i prezentacji na potrzeby zespołu HR & Administracji np. posty promujące ogłoszenia o pracę lub karta świąteczna.  

  • Organizacja wydarzeń i inicjatyw o charakterze komunikacyjnym, które jako zespół uznamy za warte wdrożenia 😊. 

  • Koordynowanie wprowadzania zmian na naszej stronie kariera. 

  • Budowanie i rozwijanie współpracy z uczelniami i szkołami. 

  • Monitorowanie skuteczności podejmowanych działań komunikacyjnych wraz z opracowaniem rekomendacji usprawnień do wdrożenia.  

  • Samodzielnie tworzenie efektywnych kampanii EB offline i online - od kreacji pomysłów, określenia KPI, realizacji do podsumowania efektów i rozliczenia kosztów. 

 

Kogo szukamy i dlaczego?  

  • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – potrzebujemy osoby samodzielnej, która po okresie onboardingu stanie się dla nas realnym wsparciem w prowadzonych projektach. 

  • Znasz język angielski (min. B2+) – będziesz tworzyć treści w jęz. angielsku i komunikować się z zagranicznymi zespołami, by tworzyć wspólną strategie EB&Komunikacji dla całej naszej globalnej grupy. 

  • Wyróżniasz się ponadprzeciętną dbałością o jakość niezależnie od formy komunikatu – rozumiesz, że Twoje teksty, grafiki, animacje, ale też CV, które nam wyślesz są Twoją wizytówką. Podczas selekcji aplikacji będziemy na to bardzo zwracać uwagę.  

  • Potrafisz tworzyć samodzielnie grafiki lub animacje którą czasem mówią więcej niż 1000 słów - w stopniu zaawansowanym potrafisz pracować z Canvą/Figma. Na plus będzie dla nas również praca z Photoshop lub gotowość do podjęcia nauki.  

  • Lubisz i potrafisz pisać - do Twoich zadań będzie tworzenie treści do naszego intranetu i Linkedin. Wcześniejsze doświadczenie jako Content Writer będzie Twoim dużym plusem.  

  • Możesz pochwalić się sukcesami w prowadzonych kampaniach EB internal lub external – wygrana kampania w EBEA, Siła Przyciągania? Świetnie! - potrzebujemy osoby, która potrafi działać w oparciu o cele, harmonogram i analizę. Praca na danych i tworzenie jasnego przekazu to klucz do sukcesu w tej roli 😊 

  • Jesteś osobą nastawioną na cel, która proaktwynie działa w obliczu przeszkód - Twoje posty pozostają bez odpowiedzi? Pracownicy nie doczytują komunikatów do końca? Jest to dla nas ważne, aby na bieżąco reagować i wdrażać zmiany.   

  • Jesteś osobą z charyzmą, która lubi budować społeczność wokół działań, które podejmuje – potrafisz nawiązywać relacje z różnymi grupami pracowników i budować mosty komunikacyjne między nimi.  


To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony);

  • Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);

  • Praca hybrydowa - możliwość pracy zdalnej do 4 dni w miesiącu;

  • Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty sportowej Medicover Sport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;

  • Zniżka na ubezpieczenia turystyczne w ramach wyjazdów prywatnych;

  • Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;

  • ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;

  • Bezpłatny parking;

  • Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;

  • Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;

  • Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;

  • Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;

  • Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;

  • Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;

  • Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.

  

🚗 Nasza lokalizacja - jak wygląda dojazd do biura?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w Poznaniu na stadionie (ul. Bułgarska 17, Enea Stadion), gdzie oprócz biur znajduje się nasz Showroom, w którym można poznać historię firmy oraz produkty Amiki - zarówno te najnowsze, jak i zabytkowe. To właśnie tutaj odbywają się pokazy i warsztaty kulinarne. Miejsce pracy jest również atrakcyjne dla fanów piłki nożnej - niektóre biura i części wspólne (kuchnie, sale) mają widok na murawę stadionu.

Wejście znajduje się od ul. Ptasiej, gdzie do dyspozycji pracowników znajdują się bezpłatny parking i stojaki na rowery. Osoby wybierające komunikację miejską mogą dostać się na stadion autobusem lub tramwajem. Lokalizacja sprzyja też dojazdom z okolicznych miejscowości - w niektórych przypadkach nie jest konieczny przejazd przez centrum miasta, co pozwala uniknąć korków.

 

📅 Proces zatrudnienia i wdrożenie - jak wyglądają pierwsze dni w Grupie Amica?

Zatrudnienie odbywa się we Wronkach, niezależnie od docelowego miejsca pracy. Elastycznie podchodzimy do terminu rozpoczęcia pracy – po pozytywnie zakończonej rekrutacji ustalamy zatrudnienie na 1, 10 lub 20 dzień miesiąca (w zależności od dostępności kandydata i gotowości przełożonego).

Proces wdrożenia planowany jest przez opiekuna HR i przełożonego. Nowy pracownik już pierwszego dnia ma rozplanowaną kartę wdrożeniową oraz spotkania w kalendarzu – zarówno z bliskimi współpracownikami z zespołu, jak i z przedstawicielami działów współpracujących.

Raz na kwartał organizujemy spotkanie onboardinowe, podczas którego nowi pracownicy zgłębiają wiedzę o Grupie Amica oraz naszych produktach. Zależy nam, aby każdy pracownik wiedział, jak powstają nasze produkty, dlatego najważniejszym punktem tego dnia jest wycieczka po fabryce i poznanie procesu produkcyjnego – od montażu po logistykę. Zwieńczeniem wycieczki jest pokonanie 235 schodów i wejście na taras na Magazynie Wysokiego Składowania.

 

🏅 Ceniony pracodawca - jakie fakty za tym przemawiają?

Na świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników. Amica to jeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej cenionych firm wśród pracowników. Świadczą o tym nagrody, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach:

  • Listek ESG Polityki 2024 – za działalność w obszarze ESG (środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego);

  • Firma Roku 2024 – za działalność w obszarze zrównoważonego rozwoju;

  • Heros Rynku Kapitałowego ESG 2024 przyznany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;

  • Pracodawca Rzeczpospolitej 2023 – wyróżnienie za wdrożenie rozwiązań ESG w kategorii zaangażowania pracowników w procesy dotyczące zrównoważonego rozwoju, przejrzyste zasady dotyczące komunikacji z pracownikami oraz związane z zarzadzaniem firmą;

  • Najlepsi Pracodawcy 2024 Forbes – wyróżnienie za tworzenie miejsca pracy gwarantującego dostęp do atrakcyjnych benefitów i programów motywacyjnych;

  • Ranking 50 najlepszych polskich pracodawców ,,Wprost" – wyróżnienie;

  • Symbol ESG 2023 za aktywność i innowacyjność w obszarze zrównoważonego rozwoju;

  • Srebrny Listek CSR Polityki 2023 – za uwzględnianie i wdrażanie kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju;

  • Złota Setka Wielkopolskiego 2023 – nagroda dla przedsiębiorców z regionu, którzy wyróżniają się zaradnością w prowadzeniu biznesu osiągnęli najlepsze wyniki finansowe w roku ubiegłym, a także tych, którzy działają w obszarze dobrych praktyk, ekologii i odpowiedzialności społecznej.

  • Employer Branding Excellence Awards 2023 – wyróżnienie w konkursie za projekt Preinkubacji Studenckiej, realizowany ze współpracy z Fundacją na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.

Wymagane umiejętności

angielski
Adobe Photoshop
Canva
Grafika
zarządzanie projektami

Znajomość języków

Angielski: B2

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 26.11.2025

O firmie

Amica Group

Jesteśmy największym polskim producentem sprzętu gospodarstwa domowego. Na całym świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarczamy do klientów na blisko 70 rynkach na świecie około 5 milionów urządzeń r...

Zobacz profil firmy

Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji EB

Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. Komunikacji EB

Bułgarska 17, Poznań

Amica Group

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest z siedzibą w (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobow... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.