Oferty
Regionalny Kierownik Techniczny
Inżynieria

Regionalny Kierownik Techniczny

Gorzów Wielkopolski
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna
AmRest

AmRest

Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

elastyczność

Współpraca z fimami

Mobilność

Uprawnienia SEP min. 1kV

prawo jazdy kat. B

Facility management

zarządzanie budżetem

zarządzanie czasem

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Twoje wyzwania:


  • Opieka nad prawidłowym utrzymaniem obiektów oraz wyposażenia w restauracji w podległym regionie (woj. Lubuskie oraz Zachodniopomorskie),
  • Bieżący kontakt z partnerami zewnętrznymi - organizowanie i koordynowanie współpracy, zarządzanie umowami z lokalnymi firmami serwisowymi, nadzór i kontrola jakości usług,
  • Organizacja konkursów ofert, negocjacje cenowe, zapewnienie kosztów obsługi zgodnych z warunkami panującymi na rynku usług,
  • Współpraca z działem Maintenance Helpdesk w procesie likwidacji usterek i zapewnienia funkcjonalności restauracji,
  • Współpraca z obsługą restauracji – zapewnienie pierwszej linii kontaktu w sytuacjach awaryjnych,
  • Przeprowadzanie szkoleń i kontroli restauracji w podległym regionie w zakresie utrzymania budynków i urządzeń,
  • Współpraca z działami firmy w projektach z zakresu Facility Management,
  • Zapewnianie wsparcia restauracji w zakresie bezpieczeństwa formalnego w obszarze utrzymania technicznego obiektów i instalacji (przeprowadzanie audytów, kontrola dokumentów poprzeglądowych i zaleceń).


Twoje doświadczenie i umiejętności:


  • Wykształcenie techniczne (mechanika, elektronika, elektryka, budownictwo lub energetyka),
  • Znajomość specyfiki problemów technicznych w budynkach biurowych i mieszkalnych, restauracjach lub centrach handlowych,
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie utrzymania technicznego budynków (Facility Management),
  • Uprawnienia SEP min. 1 kV,
  • Doświadczenie w zakresie zarządzania i współpracy z firmami zewnętrznymi,
  • Ugruntowana wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania budżetem i kosztami,
  • Elastyczność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,
  • Dobra znajomość języka angielskiego oraz MS Excel.


Nasza obietnica:


  • Samochód służbowy,
  • Elastyczny czas pracy,
  • Premia roczna - do 20% rocznych zarobków brutto,
  • Ambitne i samodzielne zadania budujące cenne doświadczenie zawodowe,
  • Współpraca w zgranym zespole pięciu ekspertów,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,
  • Spersonalizowany pakiet benefitów: zniżki do naszych kawiarni i restauracji, prywatna opieka medyczna, karta Multisport i wiele innych.

Sprawdź podobne oferty pracy

Programista PLC

Nowa
DYNAMOTION
Kraków
PLC
PROGRAMOWANIE STEROWNIKÓW PLC
robotyka
Nowa

Staż w dziale serwisu i wsparcia technicznego robotów mobilnych

Nowa
ASTOR
Kraków
mechanika
robotyka
prawo jazdy kat. B
Nowa

Lider Techniczny Projektu

Nowa
BMZ Poland Sp. z o.o.
Gliwice
język angielski
dokumentacja techniczna
mechanika
Nowa

Elektromonter

Nowa
ALTEN
Chorzów
dokumentacja techniczna
elektryka
język angielski
Nowa

Elektryk/elektromechanik z językiem niemieckim

Nowa
16 800 - 18 480 pln
DCG
Kraków
elektryka
język niemiecki
Nowa