Customer Care with German (współpraca z liniami lotniczymi!)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Care with German (współpraca z liniami lotniczymi!)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

niemiecki C1

komunikatywność

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu Customer Care i wspieraj pasażerów z całego świata!

Lokalizacja: Kraków | Język niemiecki C1 | Język angielski B2 | Tryb hybrydowy po wcześniejszym kilkumiesięcznym wdrożeniu stacjonarnym 

Marzysz o pracy w międzynarodowym środowisku, gdzie codziennie możesz używać języków obcych, a przy tym zyskać zniżki na bilety lotnicze? Świetnie trafiłeś/aś! Dołącz do zespołu jednej z najbardziej prestiżowych linii lotniczych na świecie – i rozwijaj karierę w obsłudze klienta!


Co będziesz robić?

  • Wspierać pasażerów w kwestiach rezerwacji, zmian w biletach, pytań o usługi – telefonicznie, mailowo i przez czat

  • Budować długofalowe relacje z klientami i partnerami

  • Dbać o najwyższy poziom satysfakcji klienta i współtworzyć wyjątkowe doświadczenie podróży

  • Rozwiązywać zapytania i problemy z empatią i profesjonalizmem


Szukamy Ciebie, jeśli:

  • Mówisz biegle po niemiecku (C1) i dobrze czujesz się w języku angielskim (min. B2) – to absolutny must-have w naszym międzynarodowym zespole

  • Jesteś komunikatywny/a, lubisz rozmawiać z ludźmi i potrafisz słuchać

  • Nie musisz mieć doświadczenia – zapewniamy pełne szkolenie (6 tygodni z mentorem + 6 tygodni pracy z buddym)

  • Możesz pracować hybrydowo z biura w Krakowie (początek pracy w pełni stacjonarny)

  • Nie przeszkadza Ci, że czasem Twoja zmiana może wypaść w święto (dostajesz wtedy dzień wolny do odbioru)


Jak wygląda praca?

  • Stałe godziny pracy: 9:00–17:00, raz na miesiąc: 10:00–18:00

  • Średnio 20–30 połączeń dziennie – to contact center, ale z wysokim standardem obsługi i wsparciem na każdym etapie


Co zawiera oferta?

  • 6 godzin 45 minut pracy dziennie + płatne przerwy wliczone w etat

  • Prywatna opieka medyczna (Lux Med)

  • Ubezpieczenie Generali – w całości opłacane przez pracodawcę

  • Program MyBenefit – punkty wymienialne m.in. na komunikację miejską 🎁

  • Firma zapewnia sprzęt do pracy zdalnej, w tym monitor

  • Piękne biuro przy Al. Pokoju 5 – top floor, centrum Krakowa, widok na miasto 🏙️


🔎 Proces rekrutacji:

  1. Case study sprawdzające język i podejście do klienta – od razu dostajesz feedback!

  2. Spotkanie z HR i managerem

Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata