Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Klienta z Językiem Niemieckim

Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

angielski B1

niemiecki

język niemiecki

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Szukasz elastycznej pracy, która pozwoli Ci wykorzystać język niemiecki i rozwijać się w międzynarodowym środowisku? Ta oferta jest idealna dla osób, które cenią sobie elastyczność, w tym studentów, osoby 50+ czy tych, którzy chcą dostosować godziny pracy do swojego życia.


Oferujemy elastyczny grafik, możliwość pracy zdalnej (po okresie wdrożeniowym). Dodatkowo, jeśli nie mieszkasz jeszcze w Warszawie, mamy dla Ciebie pakiet relokacyjny – mieszkanie na pierwszy miesiąc w stolicy!


Zaczynasz od szkolenia, a potem pomożesz użytkownikom sprzętu RTV/AGD w rozwiązywaniu ich problemów. Jeśli znasz niemiecki i jesteś dyspozycyjny, aplikuj już teraz!




Twój zakres zadań:

  1. Pierwszy miesiąc: profesjonalne szkolenie

  2. Od drugiego miesiąca:

    1. Zapewnienie telefonicznego wsparcia technicznego użytkownikom sprzętu RTV/AGD

    2. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych

    3. Udzielanie informacji na temat produktów i ich funkcjonalności

    4. Wprowadzanie zgłoszeń do systemu




Wymagania:

  1. Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1)

  2. Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)

  3. Podstawowa znajomość obsługi sprzętu RTV/AGD (tj. lodówka, pralka, telewizory)

  4. Dyspozycyjność minimum 120 godzin miesięcznie




Pracodawca oferuje:

  1. Premię za każdą przepracowaną godzinę pracy

  2. Opiekę medyczną

  3. Elastyczny grafik (np.: możesz dostosować godziny pracy do swojego planu zajęć)

  4. Pakiet relokacyjny dla osób, które chcą się przeprowadzić do Warszawy (np.: możesz mieszkać w wynajętym przez pracodawcę mieszkaniu przez pierwszy miesiąc)

  5. Nowoczesne biuro niedaleko stacji metra M1

  6. Pracę w międzynarodowym środowisku dla prestiżowego klienta

  7. Możliwości rozwoju i awansu

  8. Możliwości wykorzystywania języków obcych na co dzień




Rekrutujemy zdalnie:

  1. Screening – wstępna rozmowa telefoniczna

  2. Test językowy

  3. Rozmowa w Teams z weryfikacją znajomości języka angielskiego

  4. Informacja zwrotna


Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata