Klimas Wkręt-met to czołowy producent najwyższej jakości technik zamocowań w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy największym producentem w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej. Pozycję lidera zawdzięczamy konsekwentnie rozwijanej ofercie produktowej połączonej ze zdobywaniem nowych rynków zbytu w kraju i poza jego granicami.
Dzięki nowoczesnym zakładom produkcyjnym oraz posiadaniu własnego centrum logistycznego jesteśmy pewnym partnerem dla klientów oraz rzetelnym pracodawcą.
Zadania na stanowisku
obsługa posprzedażowa klienta poprzez kontakt mailowy oraz telefoniczny (komunikacja w j. angielskim oraz polskim)
koordynowanie przepływu informacji dotyczących statusów dostarczenia zamówień, zwrotów i reklamacji,
realizowanie działań sprzedażowych,
udzielanie wskazówek odnośnie platformy sprzedażowej E-KLIMAS,
stały kontakt z klientami, handlowcami, z działami produkcji oraz magazynu,
budowanie długofalowych relacji z Klientami.
Oczekiwania
doświadczenie w obsłudze klienta oraz w sprzedaży,
znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym ( min. B2) w mowie i piśmie (codzienna obsługa Klienta zagranicznego),
mile widziana znajomość dodatkowego języka: czeskiego, słowackiego, włoskiego
znajomość obsługi programów MS Office w szczególności MS Excel,
komunikatywność i umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami firmy.
mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
dyspozycyjność do pracy w formie stacjonarnej w siedzibie firmy ( Wanaty k. Częstochowy)
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kompetencji
wsparcie współpracowników z dużym doświadczeniem (dzielimy się wiedzą)
prywatną opiekę medyczną
ubezpieczenie grupowe
dofinansowanie do karty Multisport
naukę języków obcych poprzez specjalną platformę ( angielski, niemiecki, hiszpański, francuski)
dodatkowe świadczenia socjalne – paczki świąteczne, bony na święta, imprezy rodzinne z atrakcjami dla dzieci
Rekomendowane oferty