Dla naszego międzynarodowego, którym jest jest renomowana firma outsourcingowa specjalizująca się w usługach contact center szukamy specjalistów ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie telefonicznego oraz mailowego wsparcia klientów w języku niemieckim
- Odpowiadanie na reklamacje
- Wprowadzanie zgłoszeń do systemu
Wymagania pracodawcy
- Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. B2 lub C1)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Dyspozycyjność do odbycia szkolenia stacjonarnego przez 4 tygodni w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Pracodawca oferuje
- umowę zlecenie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość pracy na niepełny etat
- Pierwsze 3-4 tygodni pracy: profesjonalne szkolenie
- Elastyczny grafik
- Pakiet relokacyjny dla osób, które chcą się przeprowadzić do Warszawy
- Nowoczesne biuro
- Pracę w międzynarodowym środowisku dla prestiżowego klienta
- Możliwości wykorzystywania języków obcych na co dzień
Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata