Młodszy Specjalista/tka ds. Wsparcia Utrzymania Usług
Arkońska 11, Gdańsk
Aplitt sp. z o.o.
Dzień dobry w Aplitt 🚀
W świecie usług informatycznych dla firm, gdzie na wiele sposobów czynimy życie łatwiejszym.
Jesteśmy dostawcą usług IT dla biznesu. Od 30 lat, zgodnie z naszą maksymą – HUMAN FACE OF IT – nadajemy sektorowi IT ludzką twarz łącząc najnowsze technologie, biznesowe potrzeby i otwartość na ludzi. Tworzymy i utrzymujemy kompleksowe systemy informatyczne oraz dostarczamy rozwiązania zwiększające efektywność i automatyzację dużych i średnich przedsiębiorstw. Za nami trzy dekady wspierania biznesów w cyfrowej transformacji – z pełnym zaangażowaniem, bezpieczeństwem i ludzkim podejściem.
Czym dla nas jest Human face of IT?
To atmosfera i dbanie o nią mimo pracy zdalnej, efektywna praca zadaniowa oraz tworzenie i rozwijanie rozwiązań z których sami korzystamy. Równie ważne jest dla nas dbanie i nieustanna praca nad kulturą organizacyjną oraz inwestowanie w szkolenia dla naszych pracowników. To hasło, nad którym nieustannie, każdego dnia pracujemy 👷♂️
Co od nas otrzymasz i kogo u nas spotkasz:
Poszukujemy Młodszego Specjalisty/tki ds. Wsparcia Utrzymania Usług. Poznaj choć część osób z którymi będziesz współpracować:
· Radek będzie Twoim kierownikiem - osobą, na którą zawsze możesz liczyć. Wspiera, słucha i pomaga w rozwoju zawodowym, dbając o to, aby praca była efektywna, przyjemna i oparta na wzajemnym szacunku oraz partnerskiej współpracy.
· Marta, Paulina i Patrycja tworzą energiczny i kompetentny zespół, który szybko pomoże Ci wdrożyć się w nowe zadania i poczuć się częścią grupy. Wspólnie budują środowisko pełne wsparcia, twórczych pomysłów i dobrej atmosfery.
· Dołączając do zespołu, zyskasz możliwość pracy w inspirującym i wspierającym środowisku. Będziesz miał/a szansę na aktywne uczestnictwo w projektach zespołowych, a także realizowanie własnych inicjatyw i zadań indywidualnych.
Co jeszcze Cię u nas czeka ?
· Jest stabilnie. Zatrudniamy na podstawie umowy o pracę lub B2B (z 26 dniami płatnych „wakacji”).· U nas jest bezpiecznie - zapraszamy Cię do nas na dłużej (średni staż pracy u nas to 7 lat👨💼 ).
· Nie mamy klimatu korporacji - wszyscy mówimy do siebie po imieniu i odnosimy się do siebie po przyjacielsku.
· Mamy pakiet socjalny dla naszych pracowników (np. MultiSport, opieka medyczna, ZFŚS – bilety do kina, teatru, na koncerty, dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego).
· Z nami masz możliwość podszkolenia się też z języków obcych – dla wszystkich pracowników jest możliwość korzystania z etutora i nauki języka angielskiego, niemieckiego i włoskiego.
· Pracujemy elastycznie i głównie hybrydowo. Warunek? Pierwsze 3 miesiące onboardingu i wdrożenia w Gdańsku - poznajmy się!
W TRAKCIE PRACY BĘDZIESZ:
• obsługiwał/a oraz monitorował/a zgłoszenia od klientów biznesowych,
• rejestrował/a, analizował/a i rozpatrywał/a reklamacje,
• przygotowywał/a oraz aktualizował/a dokumentacje handlową i operacyjną,
• współpracował/a z innymi jednostkami firmy w celu sprawnej realizacji bieżących zadań,
• dbał/a o utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi oraz wspierał/a ich w codziennych potrzebach,
• aktywnie poszukiwał/a usprawnień w procesach obsługi i utrzymania usług.
POSZUKUJEMY CIEBIE, JEŻELI:
• jesteś osobą zaangażowaną, komunikatywną i skrupulatną,
• potrafisz dobrze organizować swoją pracę i łatwo nawiązujesz relacje z innymi,
• działasz z pewnością siebie, entuzjazmem i otwartością, a nowe sytuacje traktujesz jako wyzwanie,
• nie boisz się pytać, szybko przyswajasz wiedzę i chętnie rozwijasz swoje kompetencje,
• jesteś proaktywny/a – lubisz szukać i proponować nowe rozwiązania,
• swobodnie posługujesz się produktami Microsoft 365.
Brzmi dobrze? Czekamy na Twoje CV!
Młodszy Specjalista/tka ds. Wsparcia Utrzymania Usług
Młodszy Specjalista/tka ds. Wsparcia Utrzymania Usług
Arkońska 11, Gdańsk
Aplitt sp. z o.o.