Specjalista/Specjalistka w Dziale Obsługi Klienta
Krakowiaków 48, Warszawa
British American Tobacco
Zakres obowiązków:
Realizacja zamówień i wprowadzanie ich do systemu SAP, zapewniając spełnienie wszystkich warunków handlowych i umów
Kontakt z Klientem w sprawie zamówień i dostaw
Przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie reklamacji od Klientów w systemie SAP
Współpraca z Działem Sprzedaży, Magazynami oraz Działem Transportu celem realizacji wyznaczonych celów
Codzienne tworzenie i wysyłanie raportów wewnątrz firmy
Cykliczna aktualizacji danych w systemach
Współpraca z klientami w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu przepływu informacji
Dbanie o wysoki poziom zadowolenia Klientów z obsługi klienta
Praca hybrydowa 60% biuro 40% zdalna
Wymagania:
Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności Excel;
Komunikatywność i umiejętność pracy w grupie;
Bardzo dobra organizacja czasu pracy; dowożenie zlecanych zadań na czas
Obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonywane zadania oraz jakość wysyłanych danych
Wysoka zdolność komunikacji;
Umiejętność pracy pod presją czasu w zmieniającym się otoczeniu biznesowym
Wysoka umiejętność podzielności uwagi i koncentracji na zadaniu;
Łatwość w uczeniu się nowych programów;
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
Stablie zatrudnienie oparte o umowę o pracę oraz roczny bonus (zatrudnienie przez firmę zewnętrzną)
Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania swojej wiedzy
Przyjazne środowisko pracy i wsparcie zespołu
Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku międzynarodowej firmy branży FMCG
Narzędzia pracy: (laptop, telefon, dodatkowy monitor do pracy, słuchawki)
Bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta multisport, dodatkowe ubezpieczenie na życie)