Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

francuski C1

język polski

język francuski

administracja

obsługa klienta

Mile widziane

sprzedaż

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków


  • Stały kontakt telefoniczny i mailowy z klientem w języku francuskim w zakresie badania potrzeb, ustalania warunków współpracy, potwierdzania zamówień i bieżących tematów dotyczących zatrudnionych osób,
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów,
  • Sporządzanie umów, aneksów i innych dokumentów w języku francuskim,
  • Przygotowywanie profili kandydatów w języku francuskim we współpracy z działem rekrutacji,
  • Wysyłanie do klientów dokumentów pracowniczych potrzebnych do podjęcia pracy.


Nasze wymagania


  • Znajomość języka francuskiego i polskiego, pozwalająca na swobodną komunikację z klientem i współpracownikami,
  • Świetnie jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenia w obsłudze klienta,
  • Umiejętność obsługi pakietu Office,
  • Mobilność i umiejętność sprawnego poruszania się samochodem,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do Francji,
  • Samodzielność, profesjonalizm i dokładność w działaniu,
  • Otwartość w komunikacji i nastawienie na pracę zespołową.


To oferujemy


  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / B2B / umowę zlecenie,
  • Laptop i telefon służbowy (również na użytek własny),
  • Krótki łańcuch decyzyjny,
  • Możliwość uczestniczenia w spotkaniach biznesowych z kluczowymi partnerami,
  • Model pracy biurowej z opcją częściowej pracy zdalnej,
  • Udział w wydarzeniach integracyjnych i kulturalnych,
  • Dostęp do w pełni wyposażonej siłowni w naszym biurze.

Rekomendowane oferty

(Zdalnie) Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 8 000 PLN/mies.
OVB Allfinanz Polska sp. z o.o.
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
praca z klientem
account manager
Nowa