Junior HR & Payroll Specialist
Nowa
HR

Junior HR & Payroll Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

prawo pracy

MS Office

Płatnik

Opis stanowiska

Junior HR & Payroll Specialist


Assembly Digital Commerce (ADC) to dział e-commerce Assembly. Dostarczamy wyjątkowe narzędzia, usługi i rozwiązania do mediów i handlu cyfrowego, aby przyspieszyć i zwiększyć wydajność marki w świecie online. Jako ADC zostaliśmy stworzeni, aby przyspieszyć i przekształcić doświadczenia cyfrowe, łączące markę z jej konsumentami. Dzięki zespołowi ponad 2300 wysoko wykwalifikowanych specjalistów na 35 rynkach na całym świecie, ADC wykorzystuje wewnętrzne dane i technologię oparte na sztucznej inteligencji zarówno w handlu, jak i mediach, aby napędzać wzrost, który sprawia, że ​​marki działają i generują mierzalne wyniki biznesowe.

Jako dumny członek Stagwell, sieci agencji stworzonej w celu transformacji marketingu, jesteśmy zaangażowani w celowe działania, przewodząc w zakresie wpływu społecznego i środowiskowego w obszarze agencji.

brandnewgalaxy.com


Zakres zadań:

·      Przygotowywanie dokumentów pracowniczych: umów o pracę, umów B2B, cywilnoprawnych, aneksów, świadectw pracy itp.

·      Prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami

·      Nadzór nad obiegiem dokumentów kadrowych wewnątrz działu i pomiędzy spółkami

·      Tworzenie i wysyłka korespondencji w sprawach kadrowo-płacowych

·      Obsługa ewidencji czasu pracy: urlopy, L4, inne nieobecności

·      Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu

·      Sporządzanie list płac i raportów kadrowo-płacowych

·      Naliczanie wynagrodzeń z umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych

·      Przygotowywanie deklaracji do ZUS, US, PFRON oraz raportów GUS

·      Archiwizacja dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi procedurami

·      Obsługa benefitów pracowniczych (np. pakiet medyczny, karta sportowa)

·      Administrowanie systemem HRnest

·      Monitorowanie terminów szkoleń BHP i badań medycyny pracy; organizacja i kierowanie na badania/szkolenia


Szukamy osoby, która:

·      Posiada minimum 1,5 roku doświadczenia w obszarze kadr i płac

·      Zna praktyczne aspekty prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku PIT

·      Sprawnie posługuje się pakietem MS Office (w szczególności Excel i Word)

·      Obsługuje program Płatnik

·      Zna język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację

·      Zna system Enova (mile widziane)


Co oferujemy:

  • Pracę w firmie będącej liderem rynku e-commerce – w dynamicznym, nowoczesnym środowisku
  • Realne wsparcie zespołu i przełożonego – nie tylko na start
  • Otwartość na Twoje pomysły – masz wpływ na to, co robimy i jak
  • Swobodną atmosferę i brak sztywnego dress code’u
  • Prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport
  • Możliwość okazjonalnej pracy zdalnej (po wcześniejszym uzgodnieniu z przełożonym)


Nasz proces rekrutacji

1.     Rozmowa telefoniczna z rekruterem

2.     Wywiad online za pośrednictwem MS Teams

3.     Zadanie rekrutacyjne

4.     (Opcjonalnie) spotkanie w biurze w centrum Koneser


Zgodnie z art. 24(6) ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów informujemy, że Pathfinder23 sp. z o.o. wdrożył Wewnętrzną Procedurę Zgłaszania Naruszeń Prawa i Monitorowania.

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Kadr i Płac

Nowa
amavat
Jasło
Płatnik
Excel
Nowa