Customer Support Specialist (QES Specialist)
Nowa
Obsługa klienta

Customer Support Specialist (QES Specialist)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Google Workspace

SaaS

Mile widziane

HubSpot

Slack

Autenti

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. Nasz flagowy produkt, Platforma Autenti, to narzędzie wykorzystywane przez tysiące klientów z ponad 120 krajów. Dzięki naszym innowacyjnym rozwiązaniom użytkownicy nadali już miliony dokumentów.


Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!


Na czym polegać będzie Twoja praca:

  1. Posiadasz już pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta? To świetnie! Z nami możesz wejść na kolejne poziomy obsługi Klienta biznesowego, poprzez codzienne wspieranie użytkowników naszych rozwiązań (wsparcie drogą mailową lub telefoniczną).
  2. Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie procesu certyfikacji podpisu elektronicznego - wideoweryfikacja w języku polskim oraz angielskim. Nie wymagamy wiedzy o podpisie elektronicznym - wszystkiego Cię nauczymy! Mamy dla Ciebie przygotowane: profesjonalny onboarding, materiały szkoleniowe oraz wsparcie lidera zespołu.
  3. Z kolei bieżąca obsługa infolinii i udzielanie informacji odnośnie certyfikatów kwalifikowanych to zadanie, które sprawi, że twoje umiejętności zdecydowanie wzrosną, a my ze swojej strony odpowiednio Cię do niego przygotujemy.
  4. Chcesz także używać swoich analitycznych umiejętności? Chętnie Ci to umożliwimy. Będziesz odpowiadać także za badanie przyczyn występowania zgłaszanych problemów oraz współpracę z zespołem nad usunięciem ich źródła.

U kandydatów poszukujemy:

  1. Swobodne posługiwanie się j. angielskiego na poziomie min. B2
  2. Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  3. Chęć przyswajania nowej wiedzy oraz wykorzystywania jej w praktyce


Dodatkowym wymaganiem jest przedstawienie zaświadczenie o niekaralności.


Jak pracujemy:

  1. W niewielkim zespole (10 osób)
  2. Dyżurujemy w godzinach między 8.00 a 18.00 od poniedziałku do piątku oraz raz na jakiś czas w soboty w zamian za dzień wolny w tygodniu. Zapewniamy więc elastyczność godzin pracy
  3. Narzędzia: SLACK, G-SUITE, HUBSPOT


Co mamy dla Ciebie:

  1. Umowa zlecenie lub o pracę
  2. Pracę w pełni zdalną (zapewniamy sprzęt i wdrożenie)
  3. Praca głównie z klientem biznesowym
  4. Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w świecie najnowszych technologii i modeli biznesowych jakimi są rozwiązania SaaS
  5. Zespół ludzi, którzy wspierają się wzajemnie i lubią to, co robią
  6. Dofinansowanie do zajęć sportowych i prywatną opiekę medyczną - bo Twoja dobra kondycja jest dla nas ważna
  7. Brak dress code'u i przyjazna atmosfera