Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski B2

obsługa klienta

Opis stanowiska

💼 Dołącz do zespołu Zen Care w ZEN.COM!

📍 (Polska / praca zdalna)


ZEN.COM to dynamiczna firma fintech oferująca nowoczesne płatności, konta wielowalutowe, karty i narzędzia do zarządzania finansami – szybko, bezpiecznie i wygodnie.


Zen Care to serce naszej obsługi klienta – zespół, który wspiera użytkowników, rozwiązuje problemy i dba o to, by każdy kontakt z nami był pozytywnym doświadczeniem.


🧩 Twoje zadania:

  • Pomoc klientom przez czat i e-mail 

  • Jasna, empatyczna komunikacja – bez szablonów. Stawiamy na prawdziwy kontakt – klienci mają czuć, że rozmawiają z człowiekiem, a nie automatem.

  • Inicjatywna i dzielenie się pomysłami – masz wpływ na to, co i jak robimy. 


Czego u nas nie znajdziesz:

  • Sztywnych skryptów i automatycznych odpowiedzi.

  • Odhaczania zgłoszeń bez refleksji.

  • Sztywnych procedur bez miejsca na własną inicjatywę.


🎯 Kogo szukamy:

  • Znasz angielski i polski na poziomie B2/C1 – piszesz i mówisz swobodnie.

  • Masz min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta lub pracy z ludźmi.

  • Jesteś dostępny/a do pracy zmianowej – poranne (07:00–15:00), popołudniowe (15:00–23:00) lub nocne (23:00–07:00) zmiany, również w weekendy.

  • Masz proklienckie podejście, działasz z inicjatywą i potrafisz szybko odnaleźć się w zmianach.


🎁 Co oferujemy:

  • Pracę 100% zdalną (lub w biurach: Rzeszów, Kraków, Białystok, Warszawa, Gdańsk).

  • Prywatną opiekę medyczną (LuxMed).

  • Kartę Multisport.

  • Ubezpieczenie na życie (Unum).

  • Rozwój i możliwość awansu.

  • Program poleceń pracowniczych.

  • Spotkania integracyjne i team building.