Specjalista Customer Support (German)
Obsługa klienta

Specjalista Customer Support (German)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

doradztwo

elastyczność

komunikatywność

Mile widziane

SaaS

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Jesteśmy Autenti - tworzymy standard podpisu elektronicznego, który raz na zawsze wyeliminuje papier w procesie podpisywania dokumentów. Team Autenti liczy już ponad 100 osób i nadal rośniemy.

W gronie naszych klientów są: BNP Paribas, Decathlon, Bayer, PZPN, Rossmann, Maspex, PKO BP, WWF, Credit Agricole, Alior Bank.

Jesteśmy czołowym rozwiązaniem w Polsce i zaczynamy podbijać kolejne rynki zagraniczne, obecnie to Niemcy, Hiszpania, Czechy oraz Słowacja. Cel jaki sobie wyznaczyliśmy to stanie się największym operatorem usługi e-podpisu w Unii Europejskiej. Dbamy o naszego klienta - 93% z nich jest zadowolonych z jakości obsługi.

Jeśli podzielasz wizję #paperless i lubisz upraszczać otaczającą Cię rzeczywistość - nie pozwól na siebie czekać i aplikuj!


Na czym polegać będzie Twoja praca:

  • Posiadasz już pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta? To świetnie! Z nami możesz wejść na kolejne poziomy ​obsługi Klienta biznesowego, poprzez codzienne rozwiązywanie problemów użytkowników ​naszego serwisu internetowego (drogą mailową, telefoniczną).
  • Twoim głównym zadaniem będzie prowadzenie procesu certyfikacji podpisu elektronicznego - wideoweryfikacja w języku polskim oraz niemieckim. Nie wymagamy wiedzy o podpisie elektronicznym - wszystkiego Cię nauczymy. Mamy dla Ciebie przygotowane: profesjonalny onboarding, materiały szkoleniowe oraz wsparcie lidera zespołu.
  • Chcesz także używać swoich analitycznych umiejętności? Chętnie Ci to umożliwimy. Będziesz odpowiadać także za badanie przyczyn występowania zgłaszanych problemów oraz współpracę z zespołem nad usunięciem ich źródła.


U kandydatów poszukujemy:

  • Swobodne posługiwanie się j. niemieckim na poziomie min. B2
  • Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Chęć przyswajania nowej wiedzy oraz wykorzystywania jej w praktyce

Dodatkowym wymaganiem jest przedstawienie zaświadczenie o niekaralności


Jak pracujemy:

  • W niewielkim zespole (6 - 7 osób).
  • Dyżurujemy w godzinach między 8.00 a 18.00 od poniedziałku do piątku. Zapewniamy więc elastyczność godzin pracy.
  • Narzędzia: SLACK, G-SUITE;


Co dla Ciebie:

  • Umowa zlecenie/umowa o pracę;
  • Pracę w pełni zdalną (zapewniamy sprzęt i wdrożenie);
  • Praca głównie z klientem biznesowym;
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w świecie najnowszych technologii i modeli biznesowych;
  • Zespół, w którym spotkasz pasjonatów, ludzi, którzy wspierają się wzajemnie i lubią to, co robią;
  • Budżet szkoleniowy i integracyjny;
  • Nowoczesne biuro z parkingiem, dobrą kawą i PlayStation;
  • Dofinansowanie do zajęć sportowych i prywatną opiekę medyczną - bo Twoja dobra kondycja jest dla nas ważna;
  • Brak dress code'u i przyjazna atmosfera.


Rekomendowane oferty

Ekspert ds. obsługi klienta (PL+ENG)

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
język angielski
Nowa

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Białystok
, Praca zdalna
Zdalnie
2D
Blender
Nowa