autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze
produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.
Zatrudniamy już blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach
składających się z 5-9 osób.
- Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
- Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
- Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo- technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
- Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie.
- Język angielski – min. C1 w mowie i piśmie;
- Język polski – min. B2, pozwalający na swobodną komunikację w Zespole;
- Kontaktowość, cierpliwość, proaktywna postawa, wysoka kultura osobista.
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji biurowej, zawodach humanistycznych, bądź sprzedaży;
- Znajomość praw konsumenta;
- Podstawowa wiedza z dziedziny motoryzacji - na początek wystarczy, że odróżnisz kabriolet od pick-upa :)
- Status studenta lub wykształcenie wyższe;
- Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);
- Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
- Darmowe obiady co drugi piątek w ramach integracji zespołu;
- Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
- Min. 20 dni płatnego urlopu także przy formie B2B;
- Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B, umowa zlecenia;
- Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników;
- Dofinansowanie do karty sportowej;
- Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu.
- Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
- Przyjazną atmosferę pracy w kilkuosobowym zespole;
- Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia;