Oferty
Młodszy doradca klienta e-commerce z językiem angielskim
Nowa
Support

Młodszy doradca klienta e-commerce z językiem angielskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język polski

obsługa klienta

język angielski

sprzedaż

Opis stanowiska

autoDNA jest wiodącym dostawcą raportów historii pojazdów używanych z Europy i USA. Nasze

produkty umożliwiają weryfikację historii pojazdu.

Zatrudniamy już blisko 50 osób, realizując codzienne obowiązki w wydzielonych Zespołach

składających się z 5-9 osób.


Twój zakres obowiązków:

  • Kontakt z klientami - będziesz odpowiadać klientom na wiadomości e-mailowe, odbierać telefony oraz czatować;
  • Wykonywanie tłumaczeń i korekt językowych – będziesz realizować tłumaczenia na potrzeby zespołu obsługi klienta lub innych w organizacji;
  • Współpraca z innymi zespołami - będziesz w kontakcie z zespołem produktowo- technologicznym czy marketingu (np. przekazując feedback klientów nt. naszych produktów oraz usług lub realizując tłumaczenia);
  • Raportowanie - przekażesz informację o zrealizowanych zadaniach oraz ich etapie.


Nasze wymagania:

  • Język angielski – min. C1 w mowie i piśmie;
  • Język polski – min. B2, pozwalający na swobodną komunikację w Zespole;
  • Kontaktowość, cierpliwość, proaktywna postawa, wysoka kultura osobista.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta lub administracji biurowej, zawodach humanistycznych, bądź sprzedaży;
  • Znajomość praw konsumenta;
  • Podstawowa wiedza z dziedziny motoryzacji - na początek wystarczy, że odróżnisz kabriolet od pick-upa :)
  • Status studenta lub wykształcenie wyższe;


To oferujemy:

  • Coroczny budżet szkoleniowy do wykorzystania dla pracowników (szkolenia, kursy, studia);
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego;
  • Darmowe obiady co drugi piątek w ramach integracji zespołu;
  • Samochód służbowy do dyspozycji pracowników;
  • Min. 20 dni płatnego urlopu także przy formie B2B;
  • Elastyczne formy współpracy: umowa o pracę, współpracę B2B, umowa zlecenia;
  • Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników;
  • Dofinansowanie do karty sportowej;
  • Kawę, herbatę, soki oraz słodycze bez limitu.
  • Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie;
  • Przyjazną atmosferę pracy w kilkuosobowym zespole;
  • Wynagrodzenie dostosowane do poziomu wiedzy i doświadczenia;

Sprawdź podobne oferty pracy

Manager Działu Obsługi Klienta

Nowa
12 000 - 15 000 pln
CorazLepszaFirma.pl Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
zarządzanie zespołem
decyzyjność
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Szczecin
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Customer Support Specialist (Digital Media)

Nowa
Performance Group
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
praca z klientem
Nowa

Opiekun klienta z j. angielskim

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
MS Office
Microsoft Office Excel
Nowa

Administrator systemu IT (EDI)

Nowa
COMARCH S.A
Kraków
Windows
VPN
SQL
Nowa