autoDNA to jedna z największych na świecie firm dostarczających rzetelne raporty o historii pojazdów używanych. Nasze raporty pomagają klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych już od 15 lat, prezentując cykl życia pojazdu w prosty i przejrzysty sposób.
Ponad 4 miliony zadowolonych klientów na całym świecie.
Obecność w ponad 26 krajach Europy, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie — co czyni nas globalnym liderem w branży.
Dostęp do danych z ponad 50 000 źródeł.
Baza danych obejmująca historię ponad 500 milionów pojazdów.
Będziesz osobą odpowiedzialną za tworzenie, planowanie oraz wdrażanie strategii content marketingowej autoDNA. Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie angażujących treści – artykułów, postów na blogu oraz treści do mediów społecznościowych – które przyciągną uwagę odbiorców, zwiększą ich zaangażowanie i wzmocnią pozycję autoDNA jako lidera w branży raportów historii pojazdów na arenie międzynarodowej.
W swojej pracy będziesz ściśle współpracować z zespołem copywriterów, koordynując tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z misją i celami autoDNA.
Będziesz również dbać o spójność komunikacyjną, analizować efektywność swoich działań i wdrażać optymalizacje, aby treści skutecznie wspierały cele biznesowe firmy.
- Tworzenie i edytowanie treści na potrzeby strony internetowej, bloga, kampanii e-mail, mediów społecznościowych oraz materiałów marketingowych z uwzględnieniem specyfiki lokalnych rynków w 11 krajach.
- Opracowywanie i wdrażanie strategii contentowej z zespołem marketingu w zgodzie z celami biznesowymi, potrzebami użytkowników oraz lokalnymi preferencjami klientów na różnych rynkach.
- Koordynacja współpracy z copywriterami w celu dostarczania spójnych, wysokiej jakości treści dostosowanych do specyfiki rynkowej.
- Opieka nad spójnością przekazu oraz Tone of Voice marki.
- Analiza efektywności treści oraz ich optymalizacja na podstawie danych (SEO, wskaźniki zaangażowania, współczynnik konwersji) dla poszczególnych rynków.
- Ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz IT, w celu zapewnienia spójności komunikacyjnej i realizacji strategii globalnej.
- Śledzenie trendów w branży motoryzacyjnej na poziomie globalnym i lokalnym oraz tworzenie angażujących treści dopasowanych do odbiorców na poszczególnych rynkach.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Doskonałe umiejętności tworzenia treści w języku polskim.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. (Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego).
- Znajomość zasad SEO i umiejętność tworzenia treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki.
- Kreatywność, samodzielność i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
- Znajomość narzędzi analitycznych (ahrefs, SEMrush, Google Keyword Planner lub podobne) oraz platform do zarządzania treściami (np. WordPress).
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze marketingu, copywritingu, tworzenia treści lub komunikacji social media.
- Optymalizacja treści za pomocą narzędzia Surfer SEO,
- Znajomość narzędzi AI LLM (ChatGPT, Gemini lub Claude)
- Znajomość narzędzi do zarządzania komunikacją Social Media (Hootsuite, Sprout Social) będzie dodatkowym atutem
- Znajomość branży motoryzacyjnej lub chęć do nauki.
-
Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin i elastyczne formy współpracy, dopasowane do Twoich preferencji.
-
System dodatkowych prowizji za osiąganie dobrych wyników w prowadzonych kampaniach oraz aktywne podnoszenie kwalifikacji – wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia.
-
Możliwość poszerzania wiedzy dzięki szkoleniom na start oraz w trakcie pracy, a także budżetowi szkoleniowemu na rozwój zawodowy.
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy i prasy branżowej, wspierających Twoje działania i rozwój.
- Pracę w środowisku międzynarodowym, w dynamicznie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu.
- Szansę na udział w konferencjach branżowych, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
- Pracę u lidera w branży, który zmienia rynek pojazdów używanych na lepsze.
-
Prowadzenie różnorodnych projektów, co pozwala na zdobywanie wszechstronnego doświadczenia.
- Pracę w metodologii agile w ramach SCRUM, umożliwiającej efektywną realizację zadań i elastyczność w działaniu.
-
Przyjazną atmosferę pracy w niewielkim, ale dynamicznym zespole, w którym liczy się współpraca i dobre relacje.
-
Realny wpływ na rozwój firmy oraz możliwość budowania swojego personal brandingu w branży.
-
Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji, z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów.
-
Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie, co pozwala na elastyczne zarządzanie swoim harmonogramem.
-
Bezpłatne lekcje języka angielskiego dla wszystkich pracowników.
- Min. 20 dni płatnego urlopu, także w przypadku współpracy w modelu B2B.
-
Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a, co pozwala na regenerację i integrację zespołu.
-
Samochód służbowy dostępny dla pracowników do realizacji zadań służbowych.
-
Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników.
- Nieograniczony dostęp do kawy, herbaty, soków oraz słodyczy, by dodać energii na co dzień.
Dołącz do autoDNA i zostań częścią zespołu, który napędza zmiany na rynku pojazdów używanych! 😊