Młodszy/Specjalista Content

Marketing

Młodszy/Specjalista Content

Marketing
Obywatelska 128/152, Łódź

autoDNA

Pełny etat
B2B, UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

autoDNA to jedna z największych na świecie firm dostarczających rzetelne raporty o historii pojazdów używanych. Nasze raporty pomagają klientom w podejmowaniu świadomych decyzji zakupowych już od 15 lat, prezentując cykl życia pojazdu w prosty i przejrzysty sposób.


Nasze osiągnięcia:

Ponad 4 miliony zadowolonych klientów na całym świecie.

Obecność w ponad 26 krajach Europy, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie — co czyni nas globalnym liderem w branży.

Dostęp do danych z ponad 50 000 źródeł.

Baza danych obejmująca historię ponad 500 milionów pojazdów.


Twoja rola:


Będziesz osobą odpowiedzialną za tworzenie, planowanie oraz wdrażanie strategii content marketingowej autoDNA. Twoim głównym zadaniem będzie opracowywanie angażujących treści – artykułów, postów na blogu oraz treści do mediów społecznościowych – które przyciągną uwagę odbiorców, zwiększą ich zaangażowanie i wzmocnią pozycję autoDNA jako lidera w branży raportów historii pojazdów na arenie międzynarodowej.


W swojej pracy będziesz ściśle współpracować z zespołem copywriterów, koordynując tworzenie treści wysokiej jakości, które będą zgodne z misją i celami autoDNA.


Będziesz również dbać o spójność komunikacyjną, analizować efektywność swoich działań i wdrażać optymalizacje, aby treści skutecznie wspierały cele biznesowe firmy.


Twoje zadania:

  • Tworzenie i edytowanie treści na potrzeby strony internetowej, bloga, kampanii e-mail, mediów społecznościowych oraz materiałów marketingowych z uwzględnieniem specyfiki lokalnych rynków w 11 krajach.
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii contentowej z zespołem marketingu w zgodzie z celami biznesowymi, potrzebami użytkowników oraz lokalnymi preferencjami klientów na różnych rynkach.
  • Koordynacja współpracy z copywriterami w celu dostarczania spójnych, wysokiej jakości treści dostosowanych do specyfiki rynkowej.
  • Opieka nad spójnością przekazu oraz Tone of Voice marki.
  • Analiza efektywności treści oraz ich optymalizacja na podstawie danych (SEO, wskaźniki zaangażowania, współczynnik konwersji) dla poszczególnych rynków.
  • Ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz IT, w celu zapewnienia spójności komunikacyjnej i realizacji strategii globalnej.
  • Śledzenie trendów w branży motoryzacyjnej na poziomie globalnym i lokalnym oraz tworzenie angażujących treści dopasowanych do odbiorców na poszczególnych rynkach.


Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Doskonałe umiejętności tworzenia treści w języku polskim.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. (Mile widziana znajomość dodatkowego języka obcego).
  • Znajomość zasad SEO i umiejętność tworzenia treści zoptymalizowanych pod wyszukiwarki.
  • Kreatywność, samodzielność i umiejętność zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.
  • Znajomość narzędzi analitycznych (ahrefs, SEMrush, Google Keyword Planner lub podobne) oraz platform do zarządzania treściami (np. WordPress).


Mile widziane:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze marketingu, copywritingu, tworzenia treści lub komunikacji social media.
  • Optymalizacja treści za pomocą narzędzia Surfer SEO,
  • Znajomość narzędzi AI LLM (ChatGPT, Gemini lub Claude)
  • Znajomość narzędzi do zarządzania komunikacją Social Media (Hootsuite, Sprout Social) będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość branży motoryzacyjnej lub chęć do nauki.


Co oferujemy?:

  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin i elastyczne formy współpracy, dopasowane do Twoich preferencji.
  • System dodatkowych prowizji za osiąganie dobrych wyników w prowadzonych kampaniach oraz aktywne podnoszenie kwalifikacji – wynagrodzenie dostosowane do Twoich umiejętności i doświadczenia.
  • Możliwość poszerzania wiedzy dzięki szkoleniom na start oraz w trakcie pracy, a także budżetowi szkoleniowemu na rozwój zawodowy.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy i prasy branżowej, wspierających Twoje działania i rozwój.
  • Pracę w środowisku międzynarodowym, w dynamicznie rozwijającej się firmie o globalnym zasięgu.
  • Szansę na udział w konferencjach branżowych, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
  • Pracę u lidera w branży, który zmienia rynek pojazdów używanych na lepsze.
  • Prowadzenie różnorodnych projektów, co pozwala na zdobywanie wszechstronnego doświadczenia.
  • Pracę w metodologii agile w ramach SCRUM, umożliwiającej efektywną realizację zadań i elastyczność w działaniu.
  • Przyjazną atmosferę pracy w niewielkim, ale dynamicznym zespole, w którym liczy się współpraca i dobre relacje.
  • Realny wpływ na rozwój firmy oraz możliwość budowania swojego personal brandingu w branży.
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji, z udogodnieniami dla kierowców i rowerzystów.
  • Zadaniowy czas pracy w 8-godzinnym systemie, co pozwala na elastyczne zarządzanie swoim harmonogramem.
  • Bezpłatne lekcje języka angielskiego dla wszystkich pracowników.
  • Min. 20 dni płatnego urlopu, także w przypadku współpracy w modelu B2B.
  • Darmowe obiady w ramach Sprint Break’a, co pozwala na regenerację i integrację zespołu.
  • Samochód służbowy dostępny dla pracowników do realizacji zadań służbowych.
  • Cykliczne spotkania integracyjne, a raz w roku wyjazd dla wszystkich pracowników.
  • Nieograniczony dostęp do kawy, herbaty, soków oraz słodyczy, by dodać energii na co dzień.


Dołącz do autoDNA i zostań częścią zespołu, który napędza zmiany na rynku pojazdów używanych! 😊

Wymagane umiejętności

Wordpress

zarządzanie projektami

SEO

tworzenie treści

kreatywność

SEMrush

Mile widziane

Surfer SEO

social media

AI LLM

Sprout Social

Hootsuite

ChatGPT

Gemini

Claude AI

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 18.03.2025