Aktualnie szukamy osobowy na stanowisko Menedżera/-ki ds. Kluczowych Klientów do sprzedaży produktów Integratora na terenie Warszawy, Trójmiasta, Katowic, Łodzi, Poznania, Krakowa lub Wrocławia.
Jakie będą Twoje główne obowiązki?
Planowanie, pozyskiwanie i sprzedaż projektów IT.
Utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami.
Pozyskiwanie nowych Klientów.
Reprezentowanie firmy na polskim rynku IT.
Promowanie rozwiązań i usług oferowanych przez Axians.
Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy.
Planowanie i raportowanie działań sprzedażowych.
Co jest dla nas ważne:
Doświadczenie min. 5 letnie u Integratora lub firmy Integratorskiej.
Doświadczenie w pracy z producentami: Cisco, Palo Alto, F5, Fortinet, VMware, Veeam, Dell, Hitachi, NetApp, Extreme Neworks oraz Huawei.
Znajomość rynku IT, poparta informacją o prowadzonych projektach.
Znajomość technik sprzedaży i negocjacji handlowych.
Umiejętność efektywnej komunikacji z decydentami z różnych obszarów.
Umiejętność podejmowania decyzji i samodzielność w działaniu.
Orientacja na biznes i realizacje celów.
Prawo jazdy kat. B.
Co możemy Ci zaoferować?
System premiowy uzależniony od Twoich wyników sprzedaży.
Samochód służbowy.
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
Zdobywanie doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej organizacji.
Profesjonalny onboarding i szkolenia wprowadzające.
Wsparcie doświadczonego Zespołu.
Elastyczny czas pracy i swobodę w działaniach.
Możliwość pracy w trybie hybrydowym.
Dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej w Medicover.
Dofinansowanie do karty sportowej Multisport.
Naukę języka angielskiego na platformie TUTLO.
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
Rekomendowane oferty