Konsultant / Konsultantka ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta

Obsługa klienta

Konsultant / Konsultantka ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta

Obsługa klienta

-, Warszawa

Bank Millennium

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

bankowość

Opis stanowiska

Zapraszamy do naszego Zespołu Utrzymania Klienta 

Lubisz rozmawiać z ludźmi i potrafisz słuchać?

U nas wykorzystasz tą umiejętność!

Nie masz doświadczenia w bankowości? Nie martw się!

Dołącz do zespołu, wszystkiego Cię nauczymy!


Co będziesz robić:

  •  Rozmawiać telefonicznie tylko z naszymi Klientami, którzy rezygnują z konta osobistego

  • Szukać najlepszych rozwiązań dopasowanych do ich potrzeb

  • Edukować Klientów, negocjować warunki utrzymania i korzystania z produktu

  • Dbać o najwyższą jakość obsługi i odbudowanie relacji z Klientem


Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie (matura nie jest wymagana)

  • Chęć pracy w trybie zmianowym (w godzinach 9:00-17:00 / 12:00-20:00) oraz tylko 1 sobota w miesiącu (w godzinach 9:00-17:00), wymienna na dzień wolny w tygodniu

  • Umiejętność słuchania i nawiązywania kontaktów


Oferujemy:


  • Szkolenia i wsparcie od pierwszego dnia – otrzymujesz wynagrodzenie za okres szkoleniowy w pełnej wysokości

  • Stabilne zatrudnienie z umową o pracę

  • Premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników

  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i wzrostu wynagrodzenia – pierwszy awans i podwyżka możliwe już po 3 miesiącach!

  • Pracę hybrydową (50% z domu, 50% z biura) lub stacjonarną – jak wolisz 😊

  • Idealny dojazd do pracy – okolice metra Pole Mokotowskie, a dla rowerzystów – monitorowany parking

  • Kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe oraz warsztaty przygotowujące do pracy

  • Prywatną opiekę medyczną, w pełni opłaconą przez pracodawcę

  • Środki od pracodawcy na benefity takie, jakie lubisz – To Ty wybierasz z czego korzystasz, np. karta multisport, bony zakupowe i tysiące innych (kafeteria MyBenefit)

  • Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy bez względu na wiek, płeć, stopień sprawności, czy jakąkolwiek inną cechę

  • Nowoczesne narzędzia do pracy również z domu – komputer, oprogramowanie, akcesoria

  • Konkursy pracownicze z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi i finansowymi



Realizując wymogi określone w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, Bank Millennium posiada procedurę dotyczącą zgłaszania Informacji o naruszeniu prawa (zgłoszenia wewnętrzne). Szczegóły znajdziesz tutaj:Informacja dla sygnalistów

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

bankowość

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.10.2025

Konsultant / Konsultantka ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta

Podsumowanie oferty

Konsultant / Konsultantka ds. Aktywacji i Utrzymania Klienta

-, Warszawa

Bank Millennium

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane w celu realizacji Twojego wniosku, zgodnie z jego zakresem, według zasad zawartych w dokum... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.