Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (pełen etat)
Wołoska 24, Warszawa +1 Lokalizacja
Nest Bank S.A.
Twój zakres obowiązków
Obsługa wideo połączeń przychodzących w celu nawiązania relacji Klienta z Bankiem
Obsługa połączeń przychodzących na infolinii obsługowej
Mailowa oraz pisemna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami banku
Realizacja dyspozycji i zmian w systemach bankowych (takich jak reklamacje, dyspozycje transakcyjne i nietransakcyjne, otwarcie/zamknięcie produktów bankowych, zamawianie/zastrzeganie kart) na zlecenie klientów
Rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytanie klientów
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez doradztwo i profesjonalną obsługę
Raportowanie i rejestrowanie wykonywanych zadań
Dbanie o najwyższą jakość wykonywanych obowiązków
Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku
Nasze wymagania
Masz doświadczenie w obsłudze klienta
Posiadasz wykształcenie minimum średnie
Jesteś osobą komunikatywną, a praca w zespole jest dla Ciebie przyjemnością
Nie masz problemu z obsługą komputera i jego podstawowych narzędzi
Masz lekkie pióro, a zasady pisowni języka polskiego nie są Ci obce
Działasz efektywnie nawet w sytuacjach stresujących
Poruszasz się zwinnie po różnych aplikacjach i systemach
Pracujesz z łatwością z tekstem i wyciągasz wnioski
Jesteś skoncentrowany/-a na osiąganiu celów
Jesteś dyspozycyjny/-a i dobrze organizujesz swoją pracę
Mile widziane:
Doświadczenie w telefonicznej/ korespondencyjnej obsłudze klienta
Doświadczenie w bankowości
To oferujemy
Zatrudnienie na pełen etat
Pracę zdalną, którą będziesz mógł wykonywać z domu. Twoja obecność w Centrali Banku będzie wymagana tylko pierwszego dnia pracy w celu odebrania sprzętu, podpisania umowy oraz osobistego poznania swojego przełożonego. Do Centrali przyjedziesz na nasz koszt, Bank kupi dla Ciebie bilety 😊
Pracę zmianową w systemie 24/7 zgodnie z harmonogramem ustalonym przez pracodawcę w równoważnym trybie czasu pracy.
Atrakcyjne warunki współpracy: umowa o pracę, pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie)
Dwuskładnikowe wynagrodzenie (podstawa + premia). Premia uzależniona od spełnienia wymagań jakościowych i ilościowych
Pakiet szkoleń przygotowujących do pracy - wszystkiego Cię nauczymy ZDALNIE 😊
Pracę w fajnym zespole, który na co dzień wspiera i chętnie dzieli się wiedzą
Możliwość udziału w inicjatywach i projektach wewnętrznych, konkursach dla pracowników oraz imprezach integracyjnych
FitNest – program promujący zdrowy styl życia
Nest Rodzina – program mający na celu wspieranie pracowników w łączeniu życia prywatnego z zawodowym
Nest Uniwersytet - wewnętrzny program dzielenia się wiedzą
Koncentrujemy się na obsłudze mikro i małych firm oraz klientów indywidualnych dostarczając im nowoczesne rozwiązania ułatwiające prowadzenie biznesu i codzienne korzystanie z finansów. Naszej działalności biznesowej przyświeca idea „banku bliskiego ludziom”, który jest cyfrowym opiekunem firmowych i rodzinnych finansów. Od początku w Nest Banku stawiamy duży nacisk na innowacyjne rozwiązania - jako jedni z pierwszych umożliwiliśmy zakładanie konta przez wideo rozmowę z konsultantem.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (pełen etat)
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (pełen etat)
Wołoska 24, Warszawa
Nest Bank S.A.