Obsługujesz klientów z zaangażowaniem i dbałością o ich potrzeby
Budujesz i rozwijasz relacje z klientami oparte na wzajemnym zaufaniu i szacunku
Analizujesz indywidualne potrzeby klientów i w odpowiedzi na nie - prezentujesz dopasowaną ofertę
Dzielisz się wiedzą, inspirujesz i wspierasz klientów w tym, jak korzystać ze zdalnych kanałów obsługi
Wspólnie z zespołem realizujesz grupowe cele sprzedażowe z zachowaniem najwyższych standardów jakości
Nasze wymagania:
Posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne - tj. umiesz budować relacje i aktywnie słuchać, a cierpliwość i empatia to Twoje drugie imię
Cechuje Cię wysoki poziom kultury osobistej
Lubisz pracować z ludźmi i wiesz, czym w praktyce jest praca zespołowa
Ważne jest dla Ciebie to, aby przestrzegać obowiązujących standardów etyki i obsługi klienta
Masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy z klientem
Potrafisz rozpoznać potrzeby klienta i sprostać jego oczekiwaniom
Interesujesz się obszarem bankowości i śledzisz rozwój nowych technologii
Jesteś dostępny w pełnym wymiarze pracy
Posiadasz wykształcenie średnie
To masz u nas jak w banku:
Przejrzysta ścieżka kariery – w tym jasne kryteria awansu, pakiet szkoleń i certyfikacji
Umowa o pracę - na początek na 12 miesięcy
Czas na Twój rozwój – w tym szkolenia przygotowujące do pracy z klientem i produktami bankowymi oraz regularne, dodatkowe szkolenia, dzięki którym podniesiesz swoje kompetencje
Prywatna opieka medyczna oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego
Dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów – w ramach platformy możesz skorzystać m.in. z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
Akcje wolontariackie, które możesz wspierać i inicjować
Atmosfera oparta na zaufaniu i współpracy
Sprawdź podobne oferty pracy
Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Nowa
8 800 - 9 900pln
Capita
Kraków
język niemiecki
Microsoft Office
Nowa
Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia