W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która wspiera tysiące firm e-commerce na całym świecie, dając im realną przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.
Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników.
Nasze zespoły działają w Polsce oraz w wielu krajach Europy, Ameryki i Azji i jesteśmy w trakcie otwierania się na kolejne rynki zagraniczne!
Razem tworzymy rozwiązania, które napędzają globalny rynek e-commerce, a obecnie poszukujemy doświadczonego Digital Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingu cyfrowego, generowanie konwersji, ruchu na stronie i budowanie świadomości marki. Choć kampanie realizuje dla nas dom mediowy, oczekujemy od Ciebie znajomości platform reklamowych i umiejętności optymalizowania działań. Jeśli chcesz tworzyć i koordynować efektywne kampanie oraz materiały reklamowe, a także współpracować z fajnym zespołem w dynamicznym środowisku – czekamy na Twoje zgłoszenie!
Zakres zadań
Strategia i świadomość marki:
- Budowanie i rozwijanie świadomości marki poprzez przemyślane działania marketingowe.
- Przygotowywanie wielokanałowych strategii digital marketingowych dopasowanych do celów biznesowych.
- Współpraca z domem mediowym w zakresie realizacji kampanii full-funnel oraz zarządzanie ich skutecznością.
Zarządzanie kampaniami i budżetami:
- Koordynacja kampanii realizowanych przez dom mediowy na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads czy Programmatic a także w zakupie bezpośrednim
- Zarządzanie budżetem digital marketingowym oraz dbałość o optymalizację inwestycji w media w celu osiągania zakładanych KPI, takich jak ROAS czy konwersje.
- Współpraca z zespołem oraz domem mediowym w celu wdrażania i optymalizowania działań reklamowych.
Tworzenie i koordynacja materiałów reklamowych:
- Tworzenie briefów na materiały graficzne (zdjęcia, wideo, grafiki) oraz koordynowanie ich realizacji z zespołami wewnętrznymi lub zewnętrznymi agencjami.
- Współpraca z działem contentu, marketingu, PR w celu zapewnienia spójności działań.
- Tworzenie materiałów reklamowych do performance marketingu.
- Monitorowanie wyników materiałów reklamowych i optymalizacja treści.
Analiza i optymalizacja:
- Analiza wyników kampanii i danych rynkowych za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics 4.
- Raportowanie efektywności działań w ujęciu ROI oraz przygotowywanie rekomendacji na przyszłość.
- Monitorowanie trendów rynkowych i wprowadzanie innowacji w działaniach marketingowych.
Optymalizacja i rozwój:
- Wdrażanie nowych technologii i strategii w digital marketingu.
- Proaktywne podejście do testowania i optymalizowania działań marketingowych.
- Dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych oraz generowanie leadów wysokiej jakości.
Oczekiwania
- Minimum 4-5 lat doświadczenia w digital marketingu, najlepiej w branży B2B, Tech, IT, SaaS lub E-commerce.
- Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami realizowanymi przez domy mediowe, przy jednoczesnej umiejętności samodzielnej optymalizacji na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads itp.
- Umiejętność zarządzania budżetami kampanijnymi (prosimy o podanie przykładów wielkości budżetów, którymi zarządzałeś/aś).
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Analityczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.
Mile widziane:
- Znajomość specyfiki rynku B2B, Tech lub SaaS.
- Ekspercka wiedza z zakresu Google Ads.
- Wykształcenie w zakresie ekonomii, marketingu cyfrowego, mediów lub pokrewne.
Oferujemy
- Wynagrodzenie w przedziale 12000 - 17000 PLN oraz wybraną przez Ciebie formę współpracy.
- Pracę z własnym produktem w dynamicznym i rozwijającym się zespole marketingowym – to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać.
- Realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej firmy.
-
Długofalową współpracę, szansę na rozwój zawodowy i zdobywanie nowych umiejętności w środowisku digital marketingowym.
- Możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju.
- Pracę hybrydową z możliwością korzystania z naszych biur w Warszawie i Wrocławiu.
-
Budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć.
- Budżet na wyposażenie biura domowego.
- Zajęcia z języka angielskiego.
- Dostęp do szerokiego wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram.