Oferty
Digital Marketing Manager
Nowa
Marketing

Digital Marketing Manager

Warszawa
12 000 - 17 000 PLNBrutto miesięcznie - Dowolna
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

analiza

Google Ads

angielski

Opis stanowiska

W BaseLinker rozwijamy innowacyjną platformę SaaS, która wspiera tysiące firm e-commerce na całym świecie, dając im realną przewagę nad konkurencją. Naszym celem jest umożliwienie pełnej integracji systemów, automatyzacji oraz optymalizacji procesów we wszystkich kanałach sprzedażowych.


Jesteśmy partnerami największych organizacji e-commerce na świecie i otwieramy globalny rynek e-commerce dla naszych użytkowników.


Nasze zespoły działają w Polsce oraz w wielu krajach Europy, Ameryki i Azji i jesteśmy w trakcie otwierania się na kolejne rynki zagraniczne!


Razem tworzymy rozwiązania, które napędzają globalny rynek e-commerce, a obecnie poszukujemy doświadczonego Digital Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingu cyfrowego, generowanie konwersji, ruchu na stronie i budowanie świadomości marki. Choć kampanie realizuje dla nas dom mediowy, oczekujemy od Ciebie znajomości platform reklamowych i umiejętności optymalizowania działań. Jeśli chcesz tworzyć i koordynować efektywne kampanie oraz materiały reklamowe, a także współpracować z fajnym zespołem w dynamicznym środowisku – czekamy na Twoje zgłoszenie!


Zakres zadań

Strategia i świadomość marki:

  • Budowanie i rozwijanie świadomości marki poprzez przemyślane działania marketingowe.
  • Przygotowywanie wielokanałowych strategii digital marketingowych dopasowanych do celów biznesowych.
  • Współpraca z domem mediowym w zakresie realizacji kampanii full-funnel oraz zarządzanie ich skutecznością.

Zarządzanie kampaniami i budżetami:

  • Koordynacja kampanii realizowanych przez dom mediowy na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads czy Programmatic a także w zakupie bezpośrednim
  • Zarządzanie budżetem digital marketingowym oraz dbałość o optymalizację inwestycji w media w celu osiągania zakładanych KPI, takich jak ROAS czy konwersje.
  • Współpraca z zespołem oraz domem mediowym w celu wdrażania i optymalizowania działań reklamowych.

Tworzenie i koordynacja materiałów reklamowych:

  • Tworzenie briefów na materiały graficzne (zdjęcia, wideo, grafiki) oraz koordynowanie ich realizacji z zespołami wewnętrznymi lub zewnętrznymi agencjami.
  • Współpraca z działem contentu, marketingu, PR w celu zapewnienia spójności działań.
  • Tworzenie materiałów reklamowych do performance marketingu.
  • Monitorowanie wyników materiałów reklamowych i optymalizacja treści.

Analiza i optymalizacja:

  • Analiza wyników kampanii i danych rynkowych za pomocą narzędzi takich jak Google Analytics 4.
  • Raportowanie efektywności działań w ujęciu ROI oraz przygotowywanie rekomendacji na przyszłość.
  • Monitorowanie trendów rynkowych i wprowadzanie innowacji w działaniach marketingowych.

Optymalizacja i rozwój:

  • Wdrażanie nowych technologii i strategii w digital marketingu.
  • Proaktywne podejście do testowania i optymalizowania działań marketingowych.
  • Dążenie do realizacji wyznaczonych celów sprzedażowych oraz generowanie leadów wysokiej jakości.


Oczekiwania

  • Minimum 4-5 lat doświadczenia w digital marketingu, najlepiej w branży B2B, Tech, IT, SaaS lub E-commerce.
  • Doświadczenie w zarządzaniu kampaniami realizowanymi przez domy mediowe, przy jednoczesnej umiejętności samodzielnej optymalizacji na platformach takich jak Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads itp.
  • Umiejętność zarządzania budżetami kampanijnymi (prosimy o podanie przykładów wielkości budżetów, którymi zarządzałeś/aś).
  • Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Analityczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji w oparciu o dane.


Mile widziane:

  • Znajomość specyfiki rynku B2B, Tech lub SaaS.
  • Ekspercka wiedza z zakresu Google Ads.
  • Wykształcenie w zakresie ekonomii, marketingu cyfrowego, mediów lub pokrewne.


Oferujemy

  • Wynagrodzenie w przedziale 12000 - 17000 PLN oraz wybraną przez Ciebie formę współpracy.
  • Pracę z własnym produktem w dynamicznym i rozwijającym się zespole marketingowym – to my decydujemy, jak chcemy się rozwijać.
  • Realny wpływ na kształtowanie strategii marketingowej firmy.
  • Długofalową współpracę, szansę na rozwój zawodowy i zdobywanie nowych umiejętności w środowisku digital marketingowym.
  • Możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju.
  • Pracę hybrydową z możliwością korzystania z naszych biur w Warszawie i Wrocławiu.
  • Budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć.
  • Budżet na wyposażenie biura domowego.
  • Zajęcia z języka angielskiego.
  • Dostęp do szerokiego wachlarza benefitów: Karta Multisport, opieka medyczna Lux Med, platforma Mindgram.
12 000 - 17 000 PLN

Brutto miesięcznie - Dowolna

Sprawdź podobne oferty pracy

Paid Media Specialist

Nowa
8 000 - 10 000 pln
CreativeHarder
Warszawa
analiza
dobra organizacja pracy
digital marketing
Nowa

Performance Marketing Manager

Nowa
10 000 - 15 000 pln
Casbeg
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
LinkedIn Ads
Google Ads
Facebook Ads
Nowa

Specjalista ds. marketingu internetowego

Nowa
Agencja 4 REAL
Częstochowa
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Google Ads
SEO
Nowa

Staż w dziale Social Media

Nowa
1 500 - 4 500 pln
4PEOPLE
Katowice
Google Analytics
kreatywność
odpowiedzialność
Nowa

Koordynator / Koordynatorka ds. Employer Brandingu

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Luboń
kampanie marketingowe
employer branding
Nowa