• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaPraca biurowaOffice Coordinator
    Office Coordinator
    Praca biurowa
    Baselinker

    Office Coordinator

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    język angielski

    dobra organizacja pracy

    multitasking

    odpowiedzialność

    skuteczna komunikacja

    priorytetyzacja

    praca w grupie

    Mile widziane

    e-commerce

    Opis stanowiska

    W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży. 

    Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce. 

     

    Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii, Brazylii, UK, US, Niemczech, w Indiach. 

     

    Szukamy osoby z pasją do organizacji i zarządzania, która dołączy do naszego zespołu. Jako Office Coordinator będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie sprawnego funkcjonowania naszego biura. Twoje zadania będą obejmowały zarówno zarządzanie przestrzenią biurową i logistykę, jak i wsparcie administracyjne dla członków zarządu i liderów zespołów.

    Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.


    Zakres zadań


    Zarządzanie przestrzenią biurową:

    • Dbanie o estetykę i wizerunek firmy
    • Identyfikacja potrzeb biurowych i zamawianie zaopatrzenia


    Współpraca z działem IT:

    • utrzymanie infrastruktury technologicznej biura
    • nadzór nad konserwacją i serwisowaniem sprzętu biurowego


    Koordynacja kalendarzy:

    • zarządzanie kalendarzami wybranych członków zarządu i liderów zespołów
    • planowanie i koordynacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych)


    Organizacja podróży:

    • planowanie i organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)


    Administracja:

    • Zarządzanie procesami administracyjnymi
    • Obsługa korespondencji


    Oczekiwania


    • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka zarządu, office manager)
    • bardzo dobra znajomość G-Suite i pakietu MS Office
    • preferowane doświadczenie w firmie konsultingowej lub kancelarii prawnej
    • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • komunikatywność
    • doskonałe umiejętności interpersonalne
    • biegła znajomość języka angielskiego (minimum C1)
    • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce


    Oferujemy


    • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
    • stawiamy na długofalową współpracę
    • przyjemne, słoneczne biuro w sercu Mokotowa
    • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
    • karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :) 

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystent/asystentka ds administracyjnych

    Nowa
    Crowder SA
    Warszawa
    praca w grupie
    odpowiedzialność
    elastyczność
    Nowa

    Koordynator(ka) Biura

    Nowa
    1 141 - 1 521 usd
    adsfox
    Kraków
    administracja
    Nowa

    Recepcjonista / Recepcjonistka

    Nowa
    1 014 - 1 521 usd
    Coworking Workin
    Warszawa
    język angielski
    Nowa

    Specjalista w dziale zagranicznym

    Nowa
    1 547 - 1 902 usd
    Dambat
    Ożarów
    WF-Mag
    język angielski
    Microsoft Office
    Nowa

    Pracownik administracyjno-biurowy

    Nowa
    Agencja Wywiadu
    Warszawa
    empatia
    Nowa