Oferty
Office Coordinator
Praca biurowa

Office Coordinator

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

język angielski

dobra organizacja pracy

multitasking

odpowiedzialność

skuteczna komunikacja

priorytetyzacja

praca w grupie

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży. 

Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce. 

 

Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii, Brazylii, UK, US, Niemczech, w Indiach. 

 

Szukamy osoby z pasją do organizacji i zarządzania, która dołączy do naszego zespołu. Jako Office Coordinator będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie sprawnego funkcjonowania naszego biura. Twoje zadania będą obejmowały zarówno zarządzanie przestrzenią biurową i logistykę, jak i wsparcie administracyjne dla członków zarządu i liderów zespołów.

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.


Zakres zadań


Zarządzanie przestrzenią biurową:

  • Dbanie o estetykę i wizerunek firmy
  • Identyfikacja potrzeb biurowych i zamawianie zaopatrzenia


Współpraca z działem IT:

  • utrzymanie infrastruktury technologicznej biura
  • nadzór nad konserwacją i serwisowaniem sprzętu biurowego


Koordynacja kalendarzy:

  • zarządzanie kalendarzami wybranych członków zarządu i liderów zespołów
  • planowanie i koordynacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych)


Organizacja podróży:

  • planowanie i organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)


Administracja:

  • Zarządzanie procesami administracyjnymi
  • Obsługa korespondencji


Oczekiwania


  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka zarządu, office manager)
  • bardzo dobra znajomość G-Suite i pakietu MS Office
  • preferowane doświadczenie w firmie konsultingowej lub kancelarii prawnej
  • wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • komunikatywność
  • doskonałe umiejętności interpersonalne
  • biegła znajomość języka angielskiego (minimum C1)
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce


Oferujemy


  • możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
  • stawiamy na długofalową współpracę
  • przyjemne, słoneczne biuro w sercu Mokotowa
  • oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
  • karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :) 

Sprawdź podobne oferty pracy

Asystent / Asystentka Zarządu

Nowa
BEST S.A.
Gdańsk
przygotowywanie posiedzeń
Microsoft Office
język angielski
Nowa

Pracownik biurowy - fakturzysta

Nowa
4 500 - 5 000 pln
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
Wapro Gang
Nowa

Młodszy Kupiec

Nowa
Cosmo Group
Poznań
język angielski
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Eksportowej

Nowa
FoodCare Sp. z o. o.
Kraków
język angielski
Nowa

Office Manager

Nowa
ARTTIME
Warszawa
administracja
Nowa