Twój zakres obowiązków
Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych w zakresie usług serwisowych
Wsparcie procesów serwisowych poprzez kompleksową obsługę zgłoszeń oraz zarządzanie harmonogramem przyjęć w obszarze zleceń mechanicznych
Weryfikacja dostępności usług, części oraz mocy warsztatowych
Udzielanie informacji dot. statusu napraw, dostępnych usług, promocji, jak i ofert specjalnych
Aktywna realizacja kampanii wychodzących w celu sprawnej koordynacji zleceń, terminowej realizacji usług oraz efektywnego wsparcia procesów operacyjnych
Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych
Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych
Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online
Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi
Nasze wymagania
Znajomość branży motoryzacyjnej oraz procesów związanych z obsługą posprzedażową (warunek preferowany)
Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy
Gotowość do pracy pod presją czasu, przy jednoczesnej obsłudze wielu zadań i kanałów komunikacji w intensywnym środowisku operacyjnym
Zdolność sprawnego ustalania priorytetów oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania
Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań
Dobra dykcja, miły tembr głosu
Zainteresowanie motoryzacyjną i gotowość do rozwijania wiedzy technicznej
Motywacja oraz wysokie zaangażowanie
Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Mile widziane
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
To oferujemy
Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym oraz wybrane soboty z odbiorem dnia wolnego
Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny
3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki
Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW
Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy
Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy
Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych
Dofinansowanie do karty sportowej
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty