Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego
Nowa
Obsługa klienta

Konsultant ds. Wsparcia Serwisowego

6 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 000 - 9 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B1

branża motoryzacyjna

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa klientów i partnerów biznesowych w zakresie usług serwisowych

  • Wsparcie procesów serwisowych poprzez kompleksową obsługę zgłoszeń oraz zarządzanie harmonogramem przyjęć w obszarze zleceń mechanicznych

  • Weryfikacja dostępności usług, części oraz mocy warsztatowych

  • Udzielanie informacji dot. statusu napraw, dostępnych usług, promocji, jak i ofert specjalnych

  • Aktywna realizacja kampanii wychodzących w celu sprawnej koordynacji zleceń, terminowej realizacji usług oraz efektywnego wsparcia procesów operacyjnych

  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych klientów w systemie CRM, a także bieżące administrowanie bazą danych

  • Monitorowanie i analiza potrzeb klientów oraz poszukiwanie nowych możliwości biznesowych

  • Obsługa komunikacji wielokanałowej, w tym e-maili i czatów online

  • Budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami

  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi


    Nasze wymagania

    • Znajomość branży motoryzacyjnej oraz procesów związanych z obsługą posprzedażową (warunek preferowany)

    • Umiejętność działania w zespole, a jednocześnie dobra organizacja własnej pracy

    • Gotowość do pracy pod presją czasu, przy jednoczesnej obsłudze wielu zadań i kanałów komunikacji w intensywnym środowisku operacyjnym

    • Zdolność sprawnego ustalania priorytetów oraz podejmowania trafnych decyzji w sytuacjach wymagających szybkiego działania

    • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne – łatwość prowadzenia rozmów, umiejętność słuchania i zadawania trafnych pytań

    • Dobra dykcja, miły tembr głosu

    • Zainteresowanie motoryzacyjną i gotowość do rozwijania wiedzy technicznej

    • Motywacja oraz wysokie zaangażowanie

    • Praktyczna znajomość pakietu MS Office

    Mile widziane

    • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


    To oferujemy

    • Praca od poniedziałku do piątku, w systemie 8-mio godzinnym oraz wybrane soboty z odbiorem dnia wolnego

    • Wynagrodzenie podstawowe oraz jasny system prowizyjny

    • 3 miesięczny okres wdrożenia w obowiązki

    • Możliwość zdobywania doświadczenia w gronie ekspertów i pasjonatów BMW

    • Praca z marką, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

    • Dostęp do narzędzi umożliwiających rozwój osobisty i zawodowy

    • Przyjazna atmosfera i wysokie standardy pracy

    • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach finansowych

    • Dofinansowanie do karty sportowej

6 000 - 9 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP