Kierownik/czka Zespołu Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Kierownik/czka Zespołu Obsługi Klienta

Obsługa klienta
Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem
obsługa klienta
Optymalizacja Procesów

Opis stanowiska

Witaj w świecie MultiMożliwości!

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR.

Na co dzień pracujemy nad kultowymi produktami, znanymi niemal przez każdego pracownika! Tworzymy ekosystem kompleksowych rozwiązań, które motywują do zmiany życia na lepsze. Przekonaj się osobiście:👉 Stworzona przez nas karta MultiSport jest jednym z najpopularniejszych benefitów na rynku. Daje dostęp do różnorodnych dyscyplin sportowych, eksperckich kursów, motywującej dawki wiedzy i wspiera użytkowników w zdrowym i aktywnym stylu życia.👉 Nasza platforma MultiLife z narzędziami wspierającymi dobrostan, umożliwia osiągnięcie osobistych i zawodowych celów. Użytkownicy mogą dzięki niej korzystać ze wsparcia ekspertów, przydatnych aplikacji i szerokiej oferty kursów. MultiLife wspiera ich w czterech kluczowych obszarach: psychologia, zdrowie, dieta, rozwój.👉 Wdrożyliśmy i rozwijamy MyBenefit, czyli platformę kafeteryjną, dającą dostęp do szerokiej oferty świadczeń oraz narzędzie do wsparcia procesów HR, dzięki któremu pracodawcy mogą uprościć pracę całej organizacji.


Opis stanowiska

  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów z sektora MŚP

  • Wspieranie usprawnień w zakresie narzędzi i sposobu pracy Zespołu

  • Projektowanie i wdrażanie wskaźników zwiększających efektywność obsługi

  • Monitorowanie jakości kontaktu z klientem (m.in. NPS, badania satysfakcji) oraz planowanie działań podnoszących standardy

  • Motywowanie, rozwój i codzienna współpraca z zespołem

  • Stała analiza działań i szukanie możliwości poprawy doświadczeń klientów

  • Twój sukces będzie mierzony poziomem retencji oraz zadowolenia klientów


Wymagania

  • Masz co najmniej 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów?

  • Możesz pochwalić się licznymi sukcesami w obszarach usprawniania i optymalizacji procesów obsługi oraz wdrażania standardów pracy?

  • Umiesz skutecznie działać w dynamicznym środowisku, sprawnie łącząc różnorodne zadania i cele?

  • Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu?

  • Potrafisz definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów?

  • Analizujesz dane, wyciągasz wnioski i podejmujesz trafne decyzje, które realnie przekładają się na działanie?

  • Pracujesz wyłącznie na zasadzie WIN-WIN?

  • Jesteś prawdziwym kapitanem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?

  • Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?


Oferujemy

  • Czekamy na Ciebie z umową o pracę,

  • Nasze biuro mieści się w Warszawie, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego,

  • Oferujemy współpracę w modelu hybrydowym,

  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance,

  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a rano czekają na nas śniadania w biurze dofinansowane przez pracodawcę,

  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy. Korzystamy wtedy z platformy SmartLunch,

  • W drobnych sprawach prywatnych wyręczy Cię Concierge,

  • Możesz rozwijać swoje umiejętności językowe. Do wyboru masz język angielski, niemiecki, hiszpański i włoski,

  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy w Benefit Systems,

  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych,

  • Jeśli chcesz zadbać o kondycję fizyczną i relaks po pracy, umożliwią Ci to zajęcia sportowe w biurze i online – a dla zaawansowanych sportowców dofinansujemy udział w zawodach sportowych,

  • Czeka na Ciebie dostęp do platformy Multilife, dzięki niej możesz skorzystać z usług i aplikacji z zakresu samorozwoju. Wśród nich między innymi kreator diet, konsultacje z trenerami, aplikacja focusly i wiele innych,

  • Naszym Pracownikom i członkom ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym oferujemy dostęp do wsparcia psychologicznego,

  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej,

  • W trosce o Twój komfort i zdrowie, oferujemy dofinansowanie do okularów korekcyjnych,

  • Jako rodzic możesz skorzystać z dofinansowania do żłobków i przedszkoli, a w dniu rozpoczęcia roku szkolnego otrzymasz dodatkowe 3 godziny urlopu,

  • Jeśli planujesz kontynuować swoją naukę i rozwijać swoje umiejętności, oferujemy dofinansowanie do edukacji,

  • Dla rozwoju i odpoczynku możesz skorzystać z Biblioteczki i Planszoteki,

  • Dodatkowo o rozwój zawodowy i osobisty zadbamy poprzez szkolenia rozwojowe,

  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć możliwość zakupu tańszych biletów do kina i teatru,

  • Na lepsze poznanie członków zespołu i budowanie relacji organizujemy spotkania integracyjne,

  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia,

  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej!

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem
obsługa klienta
Optymalizacja Procesów
Oferta dodana: 09.10.2025

Poznaj pracodawcę

Benefit Systems SA

Działamy na polskim rynku od 2000 roku i to od nas zaczęła się sportowa rewolucja pracowników. Dzisiaj naszymi klientami są dziesiątki tysięcy pracodawców, świadomych potrzeby dbania o dobrostan swoich pracowników i ponad dwa miliony użytkowników. Witaj w świecie MultiMożliwości!

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Kierownik/czka Zespołu Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Kierownik/czka Zespołu Obsługi Klienta

-, Warszawa

Benefit Systems SA

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Benefit Systems SA z siedzibą w Warszawie, Plac Europejski 2 (dalej jako "administrator"). Masz p... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca