W .BespokeChat jesteśmy liderem w obsłudze klienta przez czat na rynku polskim. Od 10 lat wspieramy firmy z różnych branży – w szczególności motoryzacyjnej i nieruchomości – zapewniając profesjonalną, skuteczną i zawsze dostępną obsługę czatu. Działamy 7 dni w tygodniu, w godzinach 8:00–23:00 i od samego początku istnienia firmy pracujemy wyłącznie zdalnie.
Specjalizujemy się w outsourcingu kontaktu z klientami – nasi Partnerzy powierzają nam tę odpowiedzialność, a my dbamy o najwyższą jakość i realne wyniki sprzedażowe. Obecnie szukamy osoby, która będzie wspierać naszych Partnerów w osiąganiu najlepszych wyników, budować z nimi długofalowe relacje i aktywnie rozwijać współpracę. Brzmi jak coś dla Ciebie? W takim razie aplikuj! Zakres obowiązków: ✅ Proaktywne zrozumienie potrzeb biznesowych Partnerów oraz podnoszenie ich satysfakcji z usług outsourcingowych BC
✅ Regularna weryfikacja skrzynki BOK oraz wewnętrznego systemu ticketów. Reagowanie na ewentualne problemy zgłaszane przez Partnerów. Filtrowanie przyjmowanych requestów, Komunikacja i/lub organizacja pracy po stronie BC w celu odpowiedniej reakcji.
✅ Koordynacja wdrożeń nowych Partnerów
✅ Konfiguracja wszelkich ustawień Panelu .BespokeChat dotyczących Partnera (powiadomienia i typy raportów, dostępy, etc.)
✅ Konfiguracja wszelkich ustawień LiveChat wpływających na efektywność usługi (i w zgodzie z “Księgą Usługi”)
✅ Odpowiedzialność za dostarczenie kompletnej wiedzy Partnera do BC (pośrednictwo na linii Partner <-> wewnętrzny dział Quality)
✅ Odpowiednie reagowanie i/lub weryfikacja powiadomień automatycznych dot. Partnerów (osiągany limit czatów, zwrotki mailowe, brak wyświetleń czata, etc.)
✅ Rozszerzanie usług outsourcingowych w oparciu o potrzeby Partnerów (upsell usług dodatkowych, dosprzedaż limitów, etc.)
✅ Stała współpraca i komunikacja z Partnerami w zakresie komunikacji efektywności usługi + działania upsell, filtrowanie requestów i działanie w roli AM
✅ Monitoring efektywności usług BC dla Partnerów i stała współpraca z działem Quality pod kątem realizacji oczekiwań Partnerów
✅ Monitoring ruchu na stronach Partnerów (liczba sesji) i ocena jego kaloryczności oraz ustalanie potencjału liczby generowanych czatów
✅ Pośredniczenie w sprawach finansowych (faktury dla Partnerów oraz podwyżki stawek) we współpracy z Finansami i Zarządem
✅ Tworzenie oraz aktualizacja procedur obszarowych D/AMNasze wymagania:
➡️ Doświadczenia w pracy z klientem B2B➡️ Samodzielności, inicjatywy i dobrej organizacji pracy➡️ Umiejętności rozwiązywania problemów i prowadzenia kilku tematów równolegle➡️ Podejścia proklienckiego – nie szukamy "opiekuna klienta", tylko partnera w rozmowie biznesowej➡️ Szybkie i samodzielne myślenie ➡️ Dobra organizacja pracy (umiejętność priorytetyzacji zadań / wielozadaniowość / kontrola zadań pod presją czasu)➡️ Argumentowanie podjętych decyzji/działań➡️ Analityczne myślenie➡️ Zrozumienie biznesowe➡️ Praca zespołowa➡️ Profesjonalizm w komunikacji➡️ Język angielski
➡️ Mile widziane: doświadczenie w upsellu, pracy zdalnej i środowisku outsourcingowymOferujemy:
⚫6 000 – 8 000 zł netto (+ VAT) / mies. | kontrakt B2B⚫Stałą współpracę w wymiarze 8h dziennie (pon.–pt.) w godzinach między 8:00 a 18:00⚫Możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce⚫Realny wpływ na jakość obsługi naszych Partnerów i rozwój współpracy⚫Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, dostęp do nowoczesnych systemów⚫Prywatną opiekę medyczną⚫Pakiet sportowy Medicover Sport
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty