Kim jesteśmy i co robimy?
Bethink już od 7 lat wyznacza nową jakość e-learningu. Działamy zarówno w obszarze technologii, jak i tworzymy treści edukacyjne w postaci portali edukacyjnych, na których odbywa się nauczanie w trybie asynchronicznym ze stałą opieką dydaktyczną. Nasze produkty to z jednej strony kursy (content), a z drugiej narzędzia – autorski LMS (Learning Management System).
Korzystając z autorskiej metodyki nauczania oraz własnej platformy edukacyjnej, w ramach projektów Więcej niż LEK oraz Więcej niż Matura, ponad 36 tysięcy studentów medycyny i maturzystów przygotowywało się z naszymi kursami do egzaminów końcowych, przedmiotowych oraz do matury.
Aktualnie realizujemy tylko nasze własne projekty, które planujemy rozwijać przez wiele lat. Możesz je poznać tutaj:
https://wiecejnizlek.pl/
https://wiecejnizmatura.pl/
https://twojdyzur.pl/
https://najprosciejmowiac.pl/
https://bethink.space/
Dzięki kursom Bethink i unikalnemu doświadczeniu edukacyjnemu nasi kursanci dostają zastrzyk motywacji i spędzają rocznie na portalu ponad 200-300 godzin na nauce! Spędzony czas i efektywność pracy z naszymi kursami przekładają się bezpośrednio na wyniki osiągane na egzaminach.
Sukces naszych kursów planujemy powtórzyć za granicą, rozpoczynając od rynku anglojęzycznego i rozwijając tam markę MedCourses. W ramach jej oferty znajdą się w pierwszej kolejności odpowiedniki kursu Twój Dyżur oraz kursów Wydawnictwa Więcej niż LEK. To właśnie do rozwijania działań MedCourses poszukujemy osoby w ramach tej rekrutacji.
Na czym będzie polegać Twoja rola?
- Praca nad rozwojem nowego brandu kierowanego do studentów i absolwentów medycyny w krajach anglojęzycznych.
- Bliska współpraca z zarządem firmy, zespołem współprac i komunikacji oraz w ramach zespołu marketingowego.
- Tworzenie analiz konkurencji.
- Opieka nad nowo powstającą stroną internetową.
- Planowanie i koordynacja działań marketingowych z różnych obszarów (SEO, Google Ads, Meta Ads, e-mail marketing, social media, PR etc.), w tym zarządzanie pracą powiększającej się części zespołu odpowiedzialnej za marketing dla marki MedCourses.
- Wsparcie operacyjne w realizacji zadań marketingowych.
- Analiza skuteczności obranej strategii brandowej i marketingowej.
- Dokumentacja i tworzenie sprawnie działających procesów.
- W dłuższej perspektywie czasowej - praca nad wyjściem na kolejne rynki zagraniczne.
Czego oczekujemy?
- Znajomości języka angielskiego na poziomie C1/C2 - warunek konieczny.
- Co najmniej 4-letniego doświadczenia w planowaniu i realizacji złożonych działań marketingowych. Zapraszamy również osoby z doświadczeniem znacząco dłuższym niż 4 lata!
- Rozumienia poszczególnych obszarów marketingu w zakresie, który pozwala na aktywny, merytoryczny udział w ich planowaniu, analizie i optymalizacji.
- Doświadczenia we wprowadzaniu marki/produktu na nowy rynek.
- Umiejętności pracy w warunkach dużej zmienności, na bazie na bieżąco podejmowanych decyzji biznesowych.
- Znakomitych zdolności koordynacyjnych i komunikacyjnych, doświadczenia w organizacji pracy zespołu i zarządzania projektem.
- Odpowiedzialności i proaktywności.
Plusem będzie:
- Doświadczenie w rozwoju i aktualizacji stron internetowych;
- Umiejętność pogłębionej analizy danych (marketingowych i sprzedażowych);
- Znajomość narzędzi: Canvy, Miro, Jira, Mailchimp, narzędzia biurowe Google (Drive, Kalendarz, Dokumenty), Slack;
- Zamieszkanie w Poznaniu i okolicach, które umożliwia częstsze wizyty w naszym biurze.
Dlaczego warto?
👉 Możliwość rozwijania od podstaw nowego, ambitnego projektu, kluczowego dla rozwoju firmy. Skupienie się na pracy dla jednej marki. Realny, duży wpływ na efekty biznesowe.
👉 Fantastyczny zespół pod wodzą zarządu w osobie dwóch Ojców Założycieli, zaangażowani współpracownicy. Kompetentny zespół marketingowy do którego możesz dołączyć :) .
👉 Poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Decyzje w organizacji są podejmowane w sposób usystematyzowany z udziałem osób, które mogą dostarczyć cennego punktu widzenia i z ewaluacją wszystkich podjętych decyzji po wyznaczonym czasie.
👉 Niekorporacyjna atmosfera – relacje na każdym poziomie struktury organizacji mają nieformalny charakter.
👉 Możliwość szkoleń/wyjazdów na konferencje.
👉 Dbamy o organizację pracy w zespołach – wykorzystujemy możliwości Jiry, Slacka, Miro, G-Suite’a. Zadania omawiamy na cyklicznych spotkaniach.
Inne ważne informacje:
- Wynagrodzenie – 9000-12500 zł brutto UOP lub 8750-12160 zł + VAT na B2B. W przypadku działalności, które nie są podatnikami VAT, kwota VAT może być wliczona w wynagrodzenie.
- Wymagany 3-miesięczny okres próbny.
- Elastyczne godziny pracy, z możliwością pracy zdalnej lub w biurze w Poznaniu.
- Praca w pełnym wymiarze: 160-168h (cały etat), od poniedziałku do piątku.
- Przesłane ankiety będziemy analizować na bieżąco – ich zbieranie zakończymy maksymalnie do 22 stycznia, w przypadku bardzo dużej liczby zgłoszeń etap ten zamkniemy wcześniej. Wybrane osoby zostaną zaproszone do kolejnego etapu rekrutacji (rozmowy rekrutacyjnej w formie wideokonferencji) do 28 stycznia. Na ostatnim, trzecim etapie rekrutacji weryfikowany będzie poziom znajomości języka angielskiego. Zatrudnienie jest możliwe od marca.
- Kluczowym aspektem rekrutacji będzie wypełnienie ankiety oraz rozwiązania zadań rekrutacyjnych. 😎
Do usłyszenia! 👋
Zespół Bethink