Oferty
junior / asystent zespołu wsparcia sprzedaży
Nowa
Support

junior / asystent zespołu wsparcia sprzedaży

Warszawa
4 500 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ
4 000 - 5 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

empatia

outlook

ofertowanie klienta B2B

komunikatywność

Opis stanowiska

junior / asystent zespołu wsparcia sprzedaży | bfagencja.pl


Będzie dłużej, niż bywa w typowych ogłoszeniach, bo na długo szukamy osoby, która wesprze zespół pracujący z klientami w tworzeniu ofert i bieżącej pracy projektowej dla dużych międzynarodowych klientów.


bfagencja.pl - definiujemy się jako kompleksowa agencja doradcza w zakresie kreatywno-marketingowo-logistycznym. Obsługujemy świadome i duże marki w całej Europie. Wszelkie nośniki kampanii, merch, welcomepacki, gadżety na targi pracy, upominki. Doradzamy i budujemy całe rozwiązania dla marek. Powerbank z latarką i poziomicą? Nie… My dostawaliśmy takie gadżety i nikt ich nie używał. Można mądrzej, lepiej, tak jak sami byśmy chcieli dostać. Normalnie. Wierzymy, że można promować marki kreatywnie i użytecznie, z poszanowaniem ekologii. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. M.in. w tym im pomagamy. W praktyce mamy niewiele wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.


ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo i do czego szukamy?


Szukamy juniora / asystenta w zespole wsparcia sprzedaży. Jako członek większego zespołu będziesz zajmował się zarówno przygotowywaniem oferty na notesy biurowe jak i szyte i w pełni indywidualne bluzy, które wcześniej zaprojektujesz z grafikami, później przygotujesz reaserch najlepszych rozwiązań pod integracje pracowników, a na koniec sprawdzisz gdzie najtaniej kupić w ciągu 2 dni 300 głośników. Czasem będziesz miał na to więcej czasu, a czasem będziemy tego potrzebować za godzinę. Aktualizacja webshopów i oferty u klienta, wprowadzanie produktów, parametry, wyceny.


Nie musisz mieć doświadczenia w naszej branży, nie mniej ważne jest doświadczenie w pracy na Outlooku, Powerpoincie oraz Excelu czy ofertowaniu klienta B2B. Często są to role handlowca, asystentów działu handlowego, czy też osobnych funkcji ofertowych, utrzymania klienta. Nie jest to rola frontowa, pozyskująca czy pracująca z klientem końcowym, a część zespołu wsparcia sprzedaży.

  • Twoja praca będzie tworzeniem ofert dla naszych klientów, bazując na wiedzy i zbudowanym know-how firmy (nieustannie budowanym). I Twoim. Jest to połączenie sprawczości, myślenia, doboru, pewnego zmysłu estetycznego oraz pomysłów i wycen w excelu. Dużo pracy z powerpointem, excelem i googlem. Dużo zarządzania procesami i logiki, zmienności a znacznie mniej obszarów artystycznych i kreatywnych. Tu do wsparcia są graficy i accounci oraz doradcy.
  • Będziesz wspierać produkcje i realizacje, czyli całą część wykonawczą projektu z naszymi partnerami. Będziesz ściśle współpracować z accuntami / doradcami klienta (oni są Twoim klientem) będąc częścią 8 osobowego zespołu wsparcia sprzedaży (oferty i produkcja).
  • Będziesz mieć wiele obszarów do wyżycia się. Od wyszukiwania pomysłów, pracy z grafikami nad wizualizacją, po skomplikowane wyceny, liczenie marż, dobór i najlepsze możliwe dopasowanie rozwiązań pod potrzeby klienta. I satysfakcję z zespołowego dopięcia projektu.
  • W tej roli, jest mniej stresu (ani klient nie Ciebie nie nakrzyczy ani dostawca); nie mniej jest presja czasu, by robić je sprawnie i szybko. I dobrze.


Co jest dla nas kluczowe?


Szukamy osób skrupulatnych, uczciwych (z kręgosłupem), pokornych, nie udających niczego i nie żyjących w wirtualnym świecie. Nie robimy sociali i e-marketingu – jara nas real! Spotkasz u nas odwiedzających nas na kawie by pogadać o koncepcji szefów HR czy juniorów EB by zaakceptować znakowanie czy zabrać wzory. Nie szukamy gwiazdy i lidera. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się sami ze sobą.


Ważniejsze dla nas jest DOPASOWANIE, niż KOMPETENCJE (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i DNA firmy nie wystarczają. Kompetencje można rozwijać, doskonalić się, co robimy, lecz braku dopasowania nie zmienimy).


Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”. Ważna jest znajomość Excela i Power Pointa (poziom uczelniany jest wystarczający jeżeli brałeś udział aktywnie w zajęciach). Fajnie byłoby gdybyś lubił gadżety i nowinki, bo pewnie łatwiej będzie Ci przyswoić dużą dawkę produktowej wiedzy, ale połowa naszego teamu gadżeciarzami nie jest i nie przeszkadza im to być świetnymi w tym co robią. Będziesz pracował(a) z 13 osobowym zespołem i współpracował(a) z działem graficznym, raportując do seniorów obsługujących klientów (Twój wewnętrzny klient) – krótko mówiąc szukamy osoby otwartej, zespołowej ale też mocno poukładanej. To, że potrzebujesz trochę czasu na odnalezienie się w grupie jest okej, ale jeżeli potrzebujesz pracować w ciszy i mieć samodzielne duże zadania - to to stanowisko nie jest dla Ciebie. Kluczowe też jest zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time (9-10 do 17-18) w biurze.


Oferujemy


Pracę na full time, od zaraz. Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; umowę zlecenie lub kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport). Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycjami Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs euro do dolara ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę.


Opis firmy


O nas. Gramy w szachy, nie warcaby. Czyli co w praktyce robimy?


I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas. Od 13 lat na rynku. Jesteśmy zgraną drużyną, która trzy lata z rzędu zdobyła lokalny puchar i mierzy się obecnie w Lidze Mistrzów. A to inna liga … zaufanie, współpraca, samodzielność, odpowiedzialność, łączenie kropek wspierane przez procesy. Potrzebujemy najlepszych napastników, pomocników i obrońców. Potrzebujemy najlepszego fizjoterapeutę i kucharza. Pełen skład grający do jednej bramki. Obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:

  • doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
  • od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań
  • dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie
  • wdrażając rozwiązania technologiczne u klientów oraz prowadząc webshopy (B2B)


Nie akceptujemy bylejakości, ślizgania się, ściemniania ani odwalania czegoś na odczep się.


Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.

  • O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej tu: www.instagram.com/bfagencja.pl
  • O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 - https://vimeo.com/657096229
  • A oficjalniej tu: www.bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne, bo skupiając się na klientach zapominamy o sobie i naszym marketingu. Obecnie budujemy nową WWW.


Jeśli doczytałeś i coś pykło, czujesz to w środku - zacznijmy od przesłania mailem na adres: reinventyourself@bfagencja.pl: CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz: co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj listu motywacyjnego.


CO DALEJ?


Krok 1. Mail od Ciebie. My skrupulatnie przejrzymy co chcesz nam pokazać i przekazać. Odpiszemy i zadamy kilka pytań oraz mamy prosty test do wypełnienia. Jeśli klei się, to …

Krok 2. Odpiszemy z feedbakiem i zaprosimy Cię na spotkanie z zarządzającymi osobami (żadne niedoinformowane HR czy osoby z łapanki). Jeśli obu stronom dalej się klei, to …

Krok 3. Organizujemy drugie spotkanie u nas z liderem zespołu i seniorami, by się poznać, zobaczyć czy klika. I podejmujemy wspólnie decyzje – Ty i my. Jest 2 x TAK. Składamy ofertę i decydujesz.

4 500 - 6 000 PLN

Brutto miesięcznie - UZ

4 000 - 5 000 PLN

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Młodszy Specjalista ds. zaopatrzenia cateringu morskiego

Nowa
5 400 - 6 000 pln
IFS
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
dobra organizacja pracy
Microsoft Office
Nowa

Ambasador marki

Nowa
5 200 - 8 000 pln
4Drivers&Delivery
Warszawa
język angielski
język polski
Nowa

Customer Success Specialist

Nowa
8 000 - 11 000 pln
AVSystem
Kraków
English
Communication Skills
Network protocols
Nowa

Specjalista/-tka w Sklepie Internetowym

Nowa
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
język angielski
obsługa klienta
Nowa

Telefoniczny Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Biznes Energia Sp. z o.o.
Gdańsk
CRM
MS Office
umiejętności miękkie
Nowa