Oferty
Pracownik administracyjno-biurowy
Nowa
HR

Pracownik administracyjno-biurowy

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Biliti

Biliti

Pomagamy klientom indywidualnym i firmom w szybkim uzyskaniu finansowania. Analizujemy rynek i dopasowujemy oferty do indywidualnych możliwości. Oferujemy również wsparcie w oddłużaniu. Skutecznie negocjujemy warunki oraz pomagamy w formalnościach.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

sumienność

Microsoft Office

dobra organizacja pracy

odpowiedzialność

Opis stanowiska

Firma Biliti powstała z potrzeby jaką zauważyli nasi założyciele pracując przez kilkanaście lat w sektorze bankowym. Naszą misją jest pomoc osobom, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej. Dzięki wiedzy i narzędziom, które posiadamy jesteśmy w stanie naprostować finanse naszych klientów. Zależy nam aby nasi klienci i pracownicy byli usatysfakcjonowani z pracy, którą wykonujemy. 

W ciągu ostatnich trzech lat nasza firma pomogła przeszło 1000-cu osób wyjść na prostą ze swoimi finansami. Jedną z rzeczy, z której autentycznie jesteśmy dumni są opinie jakie nasi klienci nam wystawili, zachęcamy żebyś zapoznał się z nimi i zrozumiał jak ważną pracę tutaj wykonujemy.


📣 Jeśli…


  • odnajdujesz się w zadaniach wymagających dużej dokładności i skrupulatności, 
  • jesteś osobą, która bierze pełną odpowiedzialność za swoje działania, 
  • lubisz pracę przewidywalną, powtarzalną, którą jesteś w stanie dokładnie zaplanować, 
  • chcesz żeby Twoja praca realnie pomagała innym ludziom… 

…to być może jesteś osobą, którą poszukujemy.

 

🧐 Na czym polega praca na tym stanowisku?

 

Jako pracownik administracyjny będziesz odpowiedzialny za przeprowadzenie kluczowej części procesu pomocy naszym klientom. Twoje zadania będą skupiać się na tym żeby poprawić wizerunek naszych klientów w oczach banków. W praktyce będzie trzeba przygotować, wysłać, a następnie monitorować pisma do różnych instytucji finansowych. Czasem może się zdarzyć, że również będzie trzeba do tych instytucji zadzwonić żeby przyspieszyć tempo ich pracy.

 

🚀 A ponadto…

 

  • będziesz się rozwijać – i nie jest to tylko puste hasło, które możesz zobaczyć w co drugim ogłoszeniu, my autentycznie stawiamy na osoby, dla których rozwój osobisty jest bardzo ważną częścią ich życia - zapewnimy Ci nasze pełne wsparcie i możliwość pracy indywidualnej tak żebyś mógł rozwinąć się zarówno jako pracownik, ale też po prostu jako człowiek. 
  • będziesz mieć realny wpływ na to jak pracujemy – osoba na tym stanowisku jest naszym papierkiem lakmusowym, który mówi nam jak różne instytucje finansowe się zmieniają i jak będą podchodzić do naszych klientów w przyszłości – na tej podstawie będziesz uczestniczyć w ulepszaniu naszych procesów oraz tworzeniu nowych narzędzi, które będziemy wykorzystywać w naszej pracy,
  • będziesz częścią zespołu świetnych ludzi, którzy dzięki wspólnej pracy pomagają klientom i zarabiają godne pieniądze.


Nasze wymagania 👇


Nie wymagamy doświadczenia w branży finansowej ani pracy administracyjnej. Wierzymy, że ważniejsze od doświadczenia jest podejście do pracy i predyspozycje do wykonywania konkretnych zadań.

 

  • umiejętność planowania i efektywnego zarządzania czasem pracy,
  • skrupulatność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, 
  • umiejętność wzięcia pełnej odpowiedzialności za powierzone zadania, 
  • wysoko rozwinięte poczucie etyki pracy,
  • umiejętność korzystania z pakietu MS Office,

 

📌 To oferujemy...


  • pracę, w której naprawdę będziesz pomagać ludziom (dzięki Twojej pracy nasi klienci wreszcie będą mogli wyrwać się ze spirali długów, w którą wpadli), 
  • wynagrodzenie na początek 3500 zł na rękę (netto), a po okresie wdrożenia wzrost wynagrodzenia do poziomu 4000 zł na rękę (netto), 
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną formę zatrudnienia jeśli ją preferujesz),
  • pracę stacjonarną w naszym biurze w Łodzi, 
  • stałą pracę od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze godzin (zaczynamy dzień pracy między 8, a 9), 
  • niezbędne narzędzia pracy, 
  • wdrożenie, które odpowiednio przygotuje Cię do wykonywania zadań jakie przed Tobą postawimy.


Sprawdź podobne oferty pracy

Operational/Office Manager

Nowa
Foap
Warszawa
HR
księgowość
English
Nowa

Employee Assistance Specialist with German

Nowa
Ricoh Business Services
Gdańsk
HR
język niemiecki
Nowa

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Wrocław
, Praca zdalna
Zdalnie
ISO 27001
RODO
analityka
Nowa

Office Manager

Nowa
6 000 - 9 500 pln
Rocket Jobs Client
Warszawa
Office Management
komunikatywność
język angielski
Nowa

Asystentka Zarządu / Specjalista ds. administracyjnych

Nowa
HRK S.A.
Poznań
Microsoft Office
administracja
Nowa