Specjalista / Specjalistka ds. Digital Marketingu (sklep internetowy)
Nowa
Marketing

Specjalista / Specjalistka ds. Digital Marketingu (sklep internetowy)

8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
8 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

digital marketing

Facebook Ads

Google Tag Manager

SEM

marketing automation

Google Analytics

Google Ads

AI

Mile widziane

Microsoft Power BI

content marketing

performance marketing

UX/UI

SEO

e-mail marketing

e-commerce

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Jesteśmy szybko rosnącym e-commercem w bardzo wdzięcznej branży ogrodniczej :) Będziesz odpowiadać, za całość strategii i działań marketingowych podejmowanych w celu promocji sklepów i marki.
  • Skupienie na dynamicznym rozwoju sklepu internetowego jako głównego kanału sprzedaży, z naciskiem na efektywną promocję oferty za pomocą kanałów online oraz poprawę doświadczenia użytkowników w celu zwiększenia konwersji.
  • Samodzielne zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads (budżety 5 000 - 40 000 /miesiąc) Planowanie, optymalizacja, raportowanie
  • Prowadzenie kampanii email marketingowych przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation
  • Optymalizacja kampanii i budżetów marketingowych w oparciu o analizy ROI i KPI.
  • Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji projektów.
  • Administracja treściami marketingowymi.
  • Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji, identyfikowanie nowych trendów i możliwości marketingowych.
  • Zarządzanie stronami internetowymi i narzędziami do analizy danych (np. Google Analytics) w celu monitorowania i optymalizacji ruchu oraz konwersji na stronie.
  • Nadzór nad powstawaniem nowej wersji sklepu eGarden.pl, współpraca z firmą wdrażającą i innymi działami w firmie.


Nasze wymagania

Szukamy pasjonata ogrodnictwa! Chcemy kierować przekaz do roślinomaniaków zarówno mieszkających w domkach jak i centrach miast. Jeśli rozumiesz ich potrzeby, Aplikuj! :)

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii e-commerce (Google Ads i Facebook Ads)
  • Znajomość Google Analytics 4, w tym konfiguracja eventów przez Google Tag Manager
  • Umiejętność analizowania lejków konwersji i wyciągania wniosków
  • Znajomość zasad UX/UI oraz optymalizacji konwersji w e-commerce
  • Umiejętności analityczne i zdolność wyciągania wniosków na podstawie danych
  • Kreatywność i umiejętność proponowania nowych, niestandardowych rozwiązań
  • Otwartość na rozwój, chęć poszerzania swoich kompetencji
  • Prawa jazdy kategorii B (konieczność okazjonalnego przemieszczania się między oddziałami)


Miejsce pracy: Świętochłowice ul. Wojska Polskiego


To oferujemy

  • Podstawa + premie zależne od wyników w zakresie sprzedaży i konwersji. Coroczny przegląd wynagrodzenia i możliwość podwyżki w oparciu o wyniki
  • Kontrakt B2B lub Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna ( Luxmed - dopłata 60% do jednego z 4 pakietów)
  • Karta Multisport (dopłata 60% do jednej z trzech kart)
  • Szkolenia i eventy branżowe (budżet 2000 zł rocznie na szkolenia, kursy i konferencje branżowe)
  • Możliwość zdobywania kompetencji w szybko rosnącym ecommerce
  • Duża swoboda w wyborze podejmowanych działań, masz realny wpływ na nasz kurs!
  • 3 dni w miesiącu praca zdalna, elastyczny grafik
  • Dostęp do samodzielnie wybranych płatnych narzędzi AI
  • budżet na rozwój (75 zł miesięcznie do wykorzystania na książki, kursy, audiobooki branżowe)



8 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Digital Marketingu

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing automation
digital marketing
e-mail marketing
Nowa