-
Jesteśmy szybko rosnącym e-commercem w bardzo wdzięcznej branży ogrodniczej :) Będziesz odpowiadać, za całość strategii i działań marketingowych podejmowanych w celu promocji sklepów i marki.
-
Skupienie na dynamicznym rozwoju sklepu internetowego jako głównego kanału sprzedaży, z naciskiem na efektywną promocję oferty za pomocą kanałów online oraz poprawę doświadczenia użytkowników w celu zwiększenia konwersji.
-
Samodzielne zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads (budżety 5 000 - 40 000 /miesiąc) Planowanie, optymalizacja, raportowanie
-
Prowadzenie kampanii email marketingowych przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation
-
Optymalizacja kampanii i budżetów marketingowych w oparciu o analizy ROI i KPI.
-
Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji projektów.
-
Administracja treściami marketingowymi.
-
Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji, identyfikowanie nowych trendów i możliwości marketingowych.
-
Zarządzanie stronami internetowymi i narzędziami do analizy danych (np. Google Analytics) w celu monitorowania i optymalizacji ruchu oraz konwersji na stronie.
-
Nadzór nad powstawaniem nowej wersji sklepu eGarden.pl, współpraca z firmą wdrażającą i innymi działami w firmie.
Szukamy pasjonata ogrodnictwa! Chcemy kierować przekaz do roślinomaniaków zarówno mieszkających w domkach jak i centrach miast. Jeśli rozumiesz ich potrzeby, Aplikuj! :)
-
Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii e-commerce (Google Ads i Facebook Ads)
-
Znajomość Google Analytics 4, w tym konfiguracja eventów przez Google Tag Manager
-
Umiejętność analizowania lejków konwersji i wyciągania wniosków
-
Znajomość zasad UX/UI oraz optymalizacji konwersji w e-commerce
-
Umiejętności analityczne i zdolność wyciągania wniosków na podstawie danych
-
Kreatywność i umiejętność proponowania nowych, niestandardowych rozwiązań
-
Otwartość na rozwój, chęć poszerzania swoich kompetencji
-
Prawa jazdy kategorii B (konieczność okazjonalnego przemieszczania się między oddziałami)
Miejsce pracy: Świętochłowice ul. Wojska Polskiego
-
Podstawa + premie zależne od wyników w zakresie sprzedaży i konwersji. Coroczny przegląd wynagrodzenia i możliwość podwyżki w oparciu o wyniki
-
Kontrakt B2B lub Umowa o pracę
-
Prywatna opieka medyczna ( Luxmed - dopłata 60% do jednego z 4 pakietów)
-
Karta Multisport (dopłata 60% do jednej z trzech kart)
-
Szkolenia i eventy branżowe (budżet min. 2000 zł rocznie na szkolenia, kursy i konferencje branżowe)
-
Możliwość zdobywania kompetencji w szybko rosnącym ecommerce
-
Duża swoboda w wyborze podejmowanych działań, masz realny wpływ na nasz kurs!
-
okazjonalna praca zdalna
-
Dostęp do samodzielnie wybranych płatnych narzędzi AI
-
budżet na rozwój (75 zł miesięcznie do wykorzystania na książki, kursy, audiobooki branżowe)