- Jesteśmy szybko rosnącym e-commercem w bardzo wdzięcznej branży ogrodniczej :) Będziesz odpowiadać, za całość strategii i działań marketingowych podejmowanych w celu promocji sklepów i marki.
- Skupienie na dynamicznym rozwoju sklepu internetowego jako głównego kanału sprzedaży, z naciskiem na efektywną promocję oferty za pomocą kanałów online oraz poprawę doświadczenia użytkowników w celu zwiększenia konwersji.
- Samodzielne zarządzanie kampaniami Google Ads, Facebook Ads (budżety 5 000 - 40 000 /miesiąc) Planowanie, optymalizacja, raportowanie
- Prowadzenie kampanii email marketingowych przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation
- Optymalizacja kampanii i budżetów marketingowych w oparciu o analizy ROI i KPI.
- Współpraca z agencjami zewnętrznymi oraz innymi działami w firmie w celu zapewnienia spójności komunikacji i realizacji projektów.
- Administracja treściami marketingowymi.
- Monitorowanie i analiza rynku oraz działań konkurencji, identyfikowanie nowych trendów i możliwości marketingowych.
- Zarządzanie stronami internetowymi i narzędziami do analizy danych (np. Google Analytics) w celu monitorowania i optymalizacji ruchu oraz konwersji na stronie.
- Nadzór nad powstawaniem nowej wersji sklepu eGarden.pl, współpraca z firmą wdrażającą i innymi działami w firmie.
Szukamy pasjonata ogrodnictwa! Chcemy kierować przekaz do roślinomaniaków zarówno mieszkających w domkach jak i centrach miast. Jeśli rozumiesz ich potrzeby, Aplikuj! :)
- Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii e-commerce (Google Ads i Facebook Ads)
- Znajomość Google Analytics 4, w tym konfiguracja eventów przez Google Tag Manager
- Umiejętność analizowania lejków konwersji i wyciągania wniosków
- Znajomość zasad UX/UI oraz optymalizacji konwersji w e-commerce
- Umiejętności analityczne i zdolność wyciągania wniosków na podstawie danych
- Kreatywność i umiejętność proponowania nowych, niestandardowych rozwiązań
- Otwartość na rozwój, chęć poszerzania swoich kompetencji
- Prawa jazdy kategorii B (konieczność okazjonalnego przemieszczania się między oddziałami)
Miejsce pracy: Świętochłowice ul. Wojska Polskiego
- Podstawa + premie zależne od wyników w zakresie sprzedaży i konwersji. Coroczny przegląd wynagrodzenia i możliwość podwyżki w oparciu o wyniki
- Kontrakt B2B lub Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna ( Luxmed - dopłata 60% do jednego z 4 pakietów)
- Karta Multisport (dopłata 60% do jednej z trzech kart)
- Szkolenia i eventy branżowe (budżet 2000 zł rocznie na szkolenia, kursy i konferencje branżowe)
- Możliwość zdobywania kompetencji w szybko rosnącym ecommerce
- Duża swoboda w wyborze podejmowanych działań, masz realny wpływ na nasz kurs!
- 3 dni w miesiącu praca zdalna, elastyczny grafik
- Dostęp do samodzielnie wybranych płatnych narzędzi AI
- budżet na rozwój (75 zł miesięcznie do wykorzystania na książki, kursy, audiobooki branżowe)