- Do Twoich zadań należeć będzie:
- kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta w oddziale
- opieka nad zespołem doradców
- opieka nad zespołem obsługi klienta
- reprezentacja spółki przed klientami
- prawidłowy przebieg procesu biznesowego
- bezpośrednia współpraca z dyrektorem sprzedaży
- wyznaczanie i realizacja strategii
- obsługa powierzonego portfela klientów
- realizacja planów sprzedażowych
- kontrola przepływów pieniężnych
- planowanie i realizacja sprzedaży w sposób zgodny ze strategią ogólną firmy i założeniami
- nadzór nad rekrutacją nowych pracowników
- projektowanie działań na rzecz pozyskania nowych klientów
- wykorzystanie swojej kreatywności, energii i umiejętności negocjacyjnych w realizacji postawionych sobie celów
- potwierdzone doświadczenie na stanowisku managerskim i zarządzaniu zespołami o różnych profilach
- kreatywność w tworzeniu rozwiązań i rozwiązywaniu problemów
- umiejętność pracy pod presją wyniku i realizacji celów
- samodzielność w wykonywaniu zadań
- rzetelność i terminowość
- wysoka komunikatywność
- umiejętności negocjacyjne
- umiejętności wdrażania, zarządzania zmianą i realizacja korzyści
- dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, finansowej lub prawnej
bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- stabilne wynagrodzenie podstawowe
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne
- pakiet szkoleń wdrożeniowych
- możliwość rozwoju i awansu
- możliwość bezpłatnego uczestnictwa w szkoleniach dotyczących rozwoju umiejętności prowadzonych przez inne podmioty