• Oferty
  • Wszystkie ofertyGdańskHROfficeAsystentka ds. administracyjno-biurowych
    Asystentka ds. administracyjno-biurowych
    HR
    BN Consulting

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Gdańsk
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B, UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    Draw.io

    google

    Canva

    Microsoft Office

    WhatsApp

    Miro

    język angielski

    Asana

    Opis stanowiska

    Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko asystentki / asystenta ds. administracyjno - biurowych


    Jeśli jesteś osobą, która chce pracować dla efektów, pozytywnie nastawioną, pełną energii, elastyczną, dobrze zorganizowaną i gotową na nowe wyzwania, czekamy właśnie na Ciebie!


    Do Twoich zadań będzie należało:

    • Wspieranie Zarządzających w bieżących działaniach przy realizacji projektów
    • Prowadzenie kalendarza spotkań
    • Obsługa biura oraz realizacja prac biurowych (tworzenie narzędzi, materiałów, ankiet, ofert, prezentacji)
    • Nadzorowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
    • Zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
    • Organizowanie spotkań i wydarzeń firmowych


    Idealny Kandydat/ka powinien/powinna posiadać:

    • Komunikatywną znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
    • Praktyczną znajomość pakietu MS Office oraz środowiska Google
    • Znajomość narzędzi wspierających realizację zadań (np. Canva, Draw.io, Miro, Asana, WhatsApp)
    • Umiejętność filtrowania informacji i budowania relacji
    • Samodzielność oraz doskonałą organizację pracy
    • Znajomość zasad prowadzenia korespondencji biznesowej
    • Umiejętności planowania, organizacji oraz radzenia sobie ze stresem
    • Dyscyplinę wewnętrzną, wielozadaniowość, dokładność i systematyczność


    Oferujemy:

    • Rozwój kompetencji w obszarze HR
    • Ciekawe kursy i szkolenia  
    • Możliwość zdobycia nowych kontaktów biznesowych
    • Możliwość awansu w zależności po potencjału i kompetencji
    • Realizację ciekawych projektów biznesowych
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
    • Biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Gdańska
    Wszystkie ofertyGdańskHROfficeAsystentka ds. administracyjno-biurowych

    Sprawdź podobne oferty pracy

    HR Administration Specialist with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Łódź
    język niemiecki
    język angielski
    Nowa

    Office Manager

    Nowa
    Xperi
    Warszawa
    Problem solving
    MS Office
    time management
    Nowa

    Global Admin Operations Specialist

    Nowa
    2 028 - 2 789 usd
    HTD
    Łódź
    dobra organizacja pracy
    język angielski
    Nowa

    Junior Office Manager

    Nowa
    634 - 887 usd
    Marketing Match
    Warszawa
    komunikatywność
    samodzielność
    odpowiedzialność
    Nowa

    Office & Event Manager

    Nowa
    2 028 - 2 535 usd
    Reality Games
    Kraków
    Microsoft Office
    Nowa