Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko asystentki / asystenta ds. administracyjno - biurowych
Jeśli jesteś osobą, która chce pracować dla efektów, pozytywnie nastawioną, pełną energii, elastyczną, dobrze zorganizowaną i gotową na nowe wyzwania, czekamy właśnie na Ciebie!
Do Twoich zadań będzie należało:
- Wspieranie Zarządzających w bieżących działaniach przy realizacji projektów
- Prowadzenie kalendarza spotkań
- Obsługa biura oraz realizacja prac biurowych (tworzenie narzędzi, materiałów, ankiet, ofert, prezentacji)
- Nadzorowanie przepływu informacji i obiegu dokumentów w firmie
- Zapewnienie skutecznej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- Organizowanie spotkań i wydarzeń firmowych
Idealny Kandydat/ka powinien/powinna posiadać:
- Komunikatywną znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- Praktyczną znajomość pakietu MS Office oraz środowiska Google
- Znajomość narzędzi wspierających realizację zadań (np. Canva, Draw.io, Miro, Asana, WhatsApp)
- Umiejętność filtrowania informacji i budowania relacji
- Samodzielność oraz doskonałą organizację pracy
- Znajomość zasad prowadzenia korespondencji biznesowej
- Umiejętności planowania, organizacji oraz radzenia sobie ze stresem
- Dyscyplinę wewnętrzną, wielozadaniowość, dokładność i systematyczność
Oferujemy:
-
Rozwój kompetencji w obszarze HR
- Ciekawe kursy i szkolenia
- Możliwość zdobycia nowych kontaktów biznesowych
- Możliwość awansu w zależności po potencjału i kompetencji
- Realizację ciekawych projektów biznesowych
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Biuro w dogodnej lokalizacji w centrum Gdańska