Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ | Opole
Nowa
Bankowość

Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​ | Opole

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

wykształcenie wyższe

bankowość

sprzedaż

obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

prowadzenie szkoleń

Opis stanowiska

offer-banner

Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.


Menedżerka / Menedżer​ ds. Jakości i Relacji z Klientami​


Zakres obowiązków:

  • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale

  • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej

  • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)

  • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji

  • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale

  • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)

  • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów

  • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach  

  • Aktywne pozyskanie nowych Klientów

  • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań

  • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale

  • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji

  • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów

  • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe

  • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata

  • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych

  • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej

  • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej

  • Znajomość przepisów i procedur bankowych

  • Znajomość aplikacji bankowych

  • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży

Mile widziana:

  • Znajomość bankowej oferty produktowej

  • Umiejętność prowadzenia szkoleń

  • Znajomość języka angielskiego


Masz jak w Banku:

  • Dołączenie do organizacji o globalnym zasięgu, która jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 63 krajach z 200-letnią tradycją;

  • Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od Twojej orientacji psychoseksualnej, tożsamości płciowej, wieku, pochodzenia, koloru skóry czy rodzaju niepełnosprawności. Każda osoba jest u nas mile widziana;

  • Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat;

  • Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników;

  • Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń;

  • Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą;

  • Pracę w środowisku agile’owym, które wspiera elastyczność i innowacyjność organizacji, w końcu jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata.