Community Associate
Wincentego Rzymowskiego 53, Warszawa +3 Lokalizacje
Brain Embassy Poland
Rolą Community Associate jest:
Reprezentowanie przestrzeni coworkingowej – prezentowanie naszego konceptu i oferty klientom oraz członkom społeczności, dbając o profesjonalny, spójny i przyjazny wizerunek.
Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem przestrzeni – obsługa dostępów, usług biura i Community Desku, tak aby użytkownicy mogli pracować komfortowo i bez zakłóceń.
Wsparcie użytkowników – pomoc w bieżących potrzebach, udzielanie informacji, reagowanie na zgłoszenia oraz budowanie pozytywnego doświadczenia każdego dnia.
Onboarding nowych członków – wprowadzanie użytkowników do społeczności, prezentowanie udogodnień oraz wdrażanie w wartości, zasady i dobre praktyki miejsca.
Budowanie relacji i społeczności – aktywne łączenie osób, wspieranie współpracy między członkami i tworzenie środowiska sprzyjającego integracji i wymianie wiedzy.
Współtworzenie komunikacji i inicjatyw – udział w tworzeniu projektów, wydarzeń i programów rozwojowych, a także dbanie o jasny i angażujący przepływ informacji wewnątrz społeczności.
Dbanie o estetykę i organizację przestrzeni – troska o porządek, atrakcyjny wygląd coworkingu i jego zaplecze, w tym nadzór nad zaopatrzeniem oraz drobną logistyką.
Tu sprawdzi się osoba, która:
Świetnie komunikuje się z ludźmi – naturalnie nawiązuje relacje, potrafi słuchać, łączyć osoby i odpowiadać na ich potrzeby.
Jest odpowiedzialna i samodzielna, a jednocześnie dobrze odnajduje się w pracy zespołowej.
Potrafi organizować swoją pracę – sprawnie zarządza wieloma zadaniami, ustala priorytety i działa skutecznie także wtedy, gdy dużo się dzieje.
Jest elastyczna i adaptacyjna – łatwo dostosowuje się do zmieniających się sytuacji i różnorodnych zadań, także tych wymagających dużej uważności.
Cechuje ją wysoka kultura osobista, asertywność i pozytywne nastawienie.
Komunikuje się po angielsku w mowie i piśmie na poziomie swobodnym i praktycznym.
Jest otwarta na nowe doświadczenia, chętnie podejmuje wyzwania i z zaangażowaniem wspiera rozwój społeczności coworkingowej.
Docenia zarówno zadania administracyjne, jak i kontakt z klientem – potrafi odnaleźć się w obu obszarach.
Jest dokładna, sumienna i lubi się rozwijać, a także współtworzyć miejsce, do którego inni chcą wracać.
Zazwyczaj pomocne jest pierwsze doświadczenie w:
obsłudze klienta/ prowadzeniu projektów/ organizacji eventów/ administracji/ budowaniu społeczności/ sprzedaży/ gastro/ korpo (niekoniecznie wszystko na raz) ;)
Jeśli te punkty opisują Ciebie, a rola Community Associate wydaje się być ciekawą misją, istnieje duża szansa, że świetnie się odnajdziesz na tym stanowisku, w naszej społeczności i w naszym zespole!
To oferujemy:
Pracę w wyjątkowym i wielokrotnie nagradzanym biurze coworkingowym w Polsce
Naprawdę dobrą atmosferę i wspierający zespół Brain Embassy - my się tu serio lubimy! (nawet po pracy) i czekamy na więcej fajnych ludzi!
Możliwość tworzenia lub uczestniczenia w projektach i zadaniach projektowych, dających rozwój i doświadczenie na wielu płaszczyznach osobistych i zawodowych
Integracje i warsztaty rozwojowe
Szansę rozwoju zawodowego i personalnego
Umowę o pracę
Bogaty pakiet socjalny (Karta Zdrofit, Enel-Med, ubezpieczenie zdrowotne, karta lunchowa, premie/bonusy, służbowy komputer i telefon, owocki i kawa a nawet gorąca czekolada - też są)
Community Associate
Community Associate
Wincentego Rzymowskiego 53, Warszawa
Brain Embassy Poland