Community Associate

Obsługa klienta

Community Associate

Obsługa klienta

Postępu 15, Warszawa +3 Lokalizacje

Brain Embassy Poland

Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

customer service
empatia

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

administracja

Opis stanowiska

Rolą Community Associate jest:


  • Reprezentowanie przestrzeni coworkingowej – prezentowanie naszego konceptu i oferty klientom oraz członkom społeczności, dbając o profesjonalny, spójny i przyjazny wizerunek.

  • Zarządzanie codziennym funkcjonowaniem przestrzeni – obsługa dostępów, usług biura i Community Desku, tak aby użytkownicy mogli pracować komfortowo i bez zakłóceń.

  • Wsparcie użytkowników – pomoc w bieżących potrzebach, udzielanie informacji, reagowanie na zgłoszenia oraz budowanie pozytywnego doświadczenia każdego dnia.

  • Onboarding nowych członków – wprowadzanie użytkowników do społeczności, prezentowanie udogodnień oraz wdrażanie w wartości, zasady i dobre praktyki miejsca.

  • Budowanie relacji i społeczności – aktywne łączenie osób, wspieranie współpracy między członkami i tworzenie środowiska sprzyjającego integracji i wymianie wiedzy.

  • Współtworzenie komunikacji i inicjatyw – udział w tworzeniu projektów, wydarzeń i programów rozwojowych, a także dbanie o jasny i angażujący przepływ informacji wewnątrz społeczności.

  • Dbanie o estetykę i organizację przestrzeni – troska o porządek, atrakcyjny wygląd coworkingu i jego zaplecze, w tym nadzór nad zaopatrzeniem oraz drobną logistyką.



Tu sprawdzi się osoba, która:


  • Świetnie komunikuje się z ludźmi – naturalnie nawiązuje relacje, potrafi słuchać, łączyć osoby i odpowiadać na ich potrzeby.

  • Jest odpowiedzialna i samodzielna, a jednocześnie dobrze odnajduje się w pracy zespołowej.

  • Potrafi organizować swoją pracę – sprawnie zarządza wieloma zadaniami, ustala priorytety i działa skutecznie także wtedy, gdy dużo się dzieje.

  • Jest elastyczna i adaptacyjna – łatwo dostosowuje się do zmieniających się sytuacji i różnorodnych zadań, także tych wymagających dużej uważności.

  • Cechuje ją wysoka kultura osobista, asertywność i pozytywne nastawienie.

  • Komunikuje się po angielsku w mowie i piśmie na poziomie swobodnym i praktycznym.

  • Jest otwarta na nowe doświadczenia, chętnie podejmuje wyzwania i z zaangażowaniem wspiera rozwój społeczności coworkingowej.

  • Docenia zarówno zadania administracyjne, jak i kontakt z klientem – potrafi odnaleźć się w obu obszarach.

  • Jest dokładna, sumienna i lubi się rozwijać, a także współtworzyć miejsce, do którego inni chcą wracać.


    Zazwyczaj pomocne jest pierwsze doświadczenie w:

    obsłudze klienta/ prowadzeniu projektów/ organizacji eventów/ administracji/ budowaniu społeczności/ sprzedaży/ gastro/ korpo (niekoniecznie wszystko na raz) ;)


Jeśli te punkty opisują Ciebie, a rola Community Associate wydaje się być ciekawą misją, istnieje duża szansa, że świetnie się odnajdziesz na tym stanowisku, w naszej społeczności i w naszym zespole!



To oferujemy:

  • Pracę w wyjątkowym i wielokrotnie nagradzanym biurze coworkingowym w Polsce

  • Naprawdę dobrą atmosferę i wspierający zespół Brain Embassy - my się tu serio lubimy! (nawet po pracy) i czekamy na więcej fajnych ludzi!

  • Możliwość tworzenia lub uczestniczenia w projektach i zadaniach projektowych, dających rozwój i doświadczenie na wielu płaszczyznach osobistych i zawodowych

  • Integracje i warsztaty rozwojowe

  • Szansę rozwoju zawodowego i personalnego

  • Umowę o pracę

  • Bogaty pakiet socjalny (Karta Zdrofit, Enel-Med, ubezpieczenie zdrowotne, karta lunchowa, premie/bonusy, służbowy komputer i telefon, owocki i kawa a nawet gorąca czekolada - też są)

Wymagane umiejętności

customer service
empatia

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

administracja

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 28.11.2025

Community Associate

Podsumowanie oferty

Community Associate

Postępu 15, Warszawa

Brain Embassy Poland

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Aplikując, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i innych danych zawartych w mojej aplikacji oraz CV na potrzeby obecnego pro... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.