Szukamy osoby, która wesprze działania marketingowe w Remedium — jednej z największych platform dla lekarek i lekarzy w Polsce!
Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za promocję platformy i naszych działań edukacyjnych, komunikacyjnych oraz społecznościowych. Szukamy osoby samodzielnej, ale też otwartej na współpracę i ciągłą naukę.
Remedium to przestrzeń stworzona z myślą o środowisku lekarskim — dzielimy się wiedzą, rozmawiamy o ważnych tematach, wspieramy rozwój zawodowy i promujemy zmiany w polskiej ochronie zdrowia.
Rozwijamy się dynamicznie i codziennie budujemy coś, co ma realny wpływ na życie i pracę lekarzy i lekarek w całej Polsce.
Widełki:
Szukamy osoby, która ma:
- Min. 3 lata doświadczenia w marketingu, szczególnie w obszarach takich jak:
- nadzorowanie, koordynowanie i tworzenie kampanii marketingowych,
- współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych (również płatnych)
- tworzenie treści (copywriting, współpraca z grafiką, video)
- współpraca z zespołem kreatywnym, redakcyjnym, lub technologicznym
- budowanie, analizowanie i modyfikowanie lejków marketingowych
- Dobrą znajomość narzędzi analitycznych i marketingowych (np. Meta Ads Manager, Google Analytics, narzędzia do e-mail marketingu, GTM, GSC, SEM Rush)
- Umiejętność planowania i egzekucji kampanii 360°
- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania zadaniami
- Otwartość na realizację i podejmowanie wyzwań w nieznanych dotychczas obszarach, nie boisz się popełniać błędów, chcesz pogłębiać dotychczasową wiedzę i doskonalić posiadane kompetencje
- Posiadasz rozległą wiedzę w obszarze digital marketingu, znasz analityczne narzędzia marketingowe i potrafisz wykorzystać je w praktyce, podążasz za trendami na rynku
- Odnajdujesz się w narzędziach AI z naciskiem na generowanie contentu
Atutem będzie:
- doświadczenie w marketingu medycznym skierowanym do lekarzy
- doświadczenie w obszarze marketplaces i produktów SaaS
- znajomość angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1+
Jakie będą Twoje zadania?
- Koordynowanie kampanii marketingowych z obszarów: promocyjnych, wizerunkowych, performancowych, produktowych
- Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie analiz
- Współpracą z zespołem redakcyjnym, designem i developmentem
- Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji i identyfikowanie możliwości rynkowych
- Realizowanie opracowanej strategii marketingowej zgodnej z wizją, misją i celami Remedium
- Analizowanie danych marketingowych w celu oceny skuteczności podejmowanych działań; raportowanie wyników i osiąganych celów wraz z ew. rekomendacjami zmian w podejmowanych działaniach
- Proponowaniem własnych pomysłów — bardzo je cenimy!
Dlaczego warto pracować z nami?
- Będziesz uczestniczyć w rozwoju czołowej platformy medycznej w Polsce
- Będziesz mieć realny wpływ na kształt i realizację działań marketingowych
- Będziesz zarządzać social mediami posiadającymi największe dotarcie do lekarzy w Polsce spośród konkurencji
- Pomożesz lekarzom rozwiązywać ich codzienne problemy za pomocą treści i narzędzi dostępnych na platformie.
Co oferujemy?
- Możliwość pracy w pełni zdalnej lub z warszawskiego biura
- Środowisko sprzyjające rozwojowi i kreatywnemu myśleniu
- Onboarding i pomoc dedykowanego “buddy”
- Dostęp do platform szkoleniowych i edukacyjnych
- Zapewnienie rozwiązań technologicznych niezbędnych do wykonywania pracy
- Pensję adekwatną do umiejętności i doświadczenia
Aplikuj do nas, jeśli…
- Wpisujesz się w kryteria profilu osoby, której szukamy
- Umiesz zarządzać sobą i ludźmi, priorytetyzować zadania, myślisz kreatywnie
- Szukasz pełnoetatowej pracy
- Marketing to Twoja pasja
- Nie boisz się wyzwań, nie wstydzisz porażek i jesteś otwarty/a na eksperymenty
- Dobrze odnajdujesz się w nowych technologiach
Rekrutacja składa się z 2 etapów:
- rozmowy rekrutacyjnej,
- płatnego zadania rekrutacyjnego.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Czekamy na Twoje zgłoszenie! W razie pytań pisz do nas na adres poniżej.
https://remedium.md
https://www.facebook.com/remedium.md
https://www.instagram.com/remedium.md/