Digital Marketing Manager

Marketing

Digital Marketing Manager

Marketing

Zimna 2, Warszawa

Brandmed sp. z o.o.

Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa
8 000 - 12 000 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
9 500 - 11 500 PLN
Netto miesięcznie - B2B

Wymagane umiejętności

digital marketing
content marketing
Analiza Danych
Google Analytics
kampanie 360
narzędzia AI

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

znajomość branży medycznej
marketplaces
SaaS

Opis stanowiska

Szukamy osoby, która wesprze działania marketingowe w Remedium — jednej z największych platform dla lekarek i lekarzy w Polsce! 

Będziesz częścią zespołu odpowiedzialnego za promocję platformy i naszych działań edukacyjnych, komunikacyjnych oraz społecznościowych. Szukamy osoby samodzielnej, ale też otwartej na współpracę i ciągłą naukę.


Kilka słów o nas


Remedium to przestrzeń stworzona z myślą o środowisku lekarskim — dzielimy się wiedzą, rozmawiamy o ważnych tematach, wspieramy rozwój zawodowy i promujemy zmiany w polskiej ochronie zdrowia.

Rozwijamy się dynamicznie i codziennie budujemy coś, co ma realny wpływ na życie i pracę lekarzy i lekarek w całej Polsce.

Widełki: 


Kogo szukamy?

Szukamy osoby, która ma:

  • Min. 3 lata doświadczenia w marketingu, szczególnie w obszarach takich jak:
  • nadzorowanie, koordynowanie i tworzenie kampanii marketingowych, 
  • współtworzenie i realizacja kampanii marketingowych (również płatnych)
  • tworzenie treści (copywriting, współpraca z grafiką, video)
  • współpraca z zespołem kreatywnym, redakcyjnym, lub technologicznym
  • budowanie, analizowanie i modyfikowanie lejków marketingowych
  • Dobrą znajomość narzędzi analitycznych i marketingowych (np. Meta Ads Manager, Google Analytics, narzędzia do e-mail marketingu, GTM, GSC, SEM Rush)
  • Umiejętność planowania i egzekucji kampanii 360°
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy i zarządzania zadaniami
  • Otwartość na realizację i podejmowanie wyzwań w nieznanych dotychczas obszarach, nie boisz się popełniać błędów, chcesz pogłębiać dotychczasową wiedzę i doskonalić posiadane kompetencje 
  • Posiadasz rozległą wiedzę w obszarze digital marketingu, znasz analityczne narzędzia marketingowe i potrafisz wykorzystać je w praktyce, podążasz za trendami na rynku
  • Odnajdujesz się w narzędziach AI z naciskiem na generowanie contentu 


Atutem będzie:

  • doświadczenie w marketingu medycznym skierowanym do lekarzy
  • doświadczenie w obszarze marketplaces i produktów SaaS
  • znajomość angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1+


Jakie będą Twoje zadania?

  • Koordynowanie kampanii marketingowych z obszarów: promocyjnych, wizerunkowych, performancowych, produktowych
  • Monitorowanie wyników działań i przygotowywanie analiz
  • Współpracą z zespołem redakcyjnym, designem i  developmentem
  • Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji i identyfikowanie możliwości rynkowych
  • Realizowanie opracowanej strategii marketingowej zgodnej z wizją, misją i celami Remedium
  • Analizowanie danych marketingowych w celu oceny skuteczności podejmowanych działań; raportowanie wyników i osiąganych celów wraz z ew. rekomendacjami zmian w podejmowanych działaniach
  • Proponowaniem własnych pomysłów — bardzo je cenimy!


Dlaczego warto pracować z nami?

  • Będziesz uczestniczyć w rozwoju czołowej platformy medycznej w Polsce
  • Będziesz mieć realny wpływ na kształt i realizację działań marketingowych
  • Będziesz zarządzać social mediami posiadającymi największe dotarcie do lekarzy w Polsce spośród konkurencji
  • Pomożesz lekarzom rozwiązywać ich codzienne problemy za pomocą treści i narzędzi dostępnych na platformie.


Co oferujemy?

  • Możliwość pracy w pełni zdalnej lub z warszawskiego biura
  • Środowisko sprzyjające rozwojowi i kreatywnemu myśleniu
  • Onboarding i pomoc dedykowanego “buddy”
  • Dostęp do platform szkoleniowych i edukacyjnych
  • Zapewnienie rozwiązań technologicznych niezbędnych do wykonywania pracy
  • Pensję adekwatną do umiejętności i doświadczenia


Aplikuj do nas, jeśli…

  • Wpisujesz się w kryteria profilu osoby, której szukamy
  • Umiesz zarządzać sobą i ludźmi, priorytetyzować zadania, myślisz kreatywnie
  • Szukasz pełnoetatowej pracy 
  • Marketing to Twoja pasja
  • Nie boisz się wyzwań, nie wstydzisz porażek i jesteś otwarty/a na eksperymenty
  • Dobrze odnajdujesz się w nowych technologiach


Rekrutacja składa się z 2 etapów:

  • rozmowy rekrutacyjnej,
  • płatnego zadania rekrutacyjnego.


Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Czekamy na Twoje zgłoszenie! W razie pytań pisz do nas na adres poniżej.

https://remedium.md

https://www.facebook.com/remedium.md

https://www.instagram.com/remedium.md/


Wymagane umiejętności

digital marketing
content marketing
Analiza Danych
Google Analytics
kampanie 360
narzędzia AI

Znajomość języków

Polski: C2
Angielski: B2

Mile widziane

znajomość branży medycznej
marketplaces
SaaS

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 10.04.2025
REKLAMA: RocketJobs poleca