Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń

Praca biurowa

Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń

Praca biurowa

-, Warszawa

BUDIMEX S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Twoje przyszłe zadania:

  • rejestrowanie i rozliczanie czasu pracy operatorów w systemie,

  • ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy sprzętu budowlanego,

  • kontrola zgodności faktur z umowami, aneksami i zakresem wykonanych prac,

  • przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń z inwestorem,

  • uzgadnianie rozliczeń finansowych z podwykonawcami,

  • ofertowanie,

  • współpraca z zespołem, zapewniając sprawną komunikację i realizację zadań.

 

Nasze oczekiwania:

  • bardzo dobrej znajomości MS Office w szczególności MS Excel, 

  • umiejętności wyznaczania priorytetów,‎

  • zdolności analitycznego myślenia,

  • umiejętności pracy zarówno indywidualnie, jak i w zespole.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
Microsoft Office Excel

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 30.10.2025

O firmie

BUDIMEX S.A.

BUDIMEX S.A. to lider wśród pracodawców branży budowlanej w Polsce, zatrudniający około 7 500 osób i realizujący blisko 300 kontraktów rocznie. Firma działa we wszystkich kluczowych sektorach budownictwa, oferując pełen ...

Zobacz profil firmy

Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń

Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. Rozliczeń

-, Warszawa

BUDIMEX S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Budimex z siedzibą w Warszawie ul. Siedmiogrodzka, 9 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.