Menedżer ds. Innowacji Usług
Nowa
Inne

Menedżer ds. Innowacji Usług

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

zarządzanie projektami

analiza finansowa

negocjacje

Retail

e-commerce

Opis stanowiska

O nas

Szukamy doświadczonej i pomysłowej osoby na stanowisko Menedżera ds. Innowacji Usług, która będzie rozwijać strategiczne partnerstwa z dostawcami usług komplementarnych. To świetna okazja, by tworzyć nowoczesne modele współpracy, wdrażać innowacyjne rozwiązania i realnie wpływać na poszerzanie naszej oferty w sposób, który przynosi wartość zarówno firmie, jak i klientom.


Menedżer ds. Innowacji Usług


Twój zakres obowiązków

  • identyfikacja, pozyskiwanie i rozwój strategicznych partnerstw z dostawcami usług finansowych, wellness, ubezpieczeniowych, concierge, technologicznych i innych komplementarnych
  • negocjowanie oraz zarządzanie umowami z partnerami, z dbałością o zgodność z celami biznesowymi firmy,
  • tworzenie i wdrażanie innowacyjnych modeli współpracy, które zwiększają wartość dla klienta oraz rentowność usług,
  • projektowanie i nadzorowanie procesów wdrożeniowych dla nowych partnerstw,
  • projektowanie i nadzorowanie procesów wdrożeniowych dla nowych partnerstw,
  • monitorowanie wyników usług i partnerstw oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych w oparciu o dane rynkowe,
  • analiza trendów konsumenckich i technologicznych w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych,
  • zarządzanie relacjami z partnerami oraz prowadzenie regularnych przeglądów współpracy,
  • odpowiedzialność za wyniki finansowe zewnętrznych usług konsumenckich, w tym analizę rentowności i prognozowanie.


Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe (biznes, ekonomia, zarządzanie, finanse lub pokrewne).
  • minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu partnerstwami, innowacjami lub usługami w sektorze retail, usługowym, e-commerce lub fintech.
  • znajomość rynku retail oraz strategii konkurencji na polskim rynku.
  • doświadczenie w negocjacjach z dostawcami i tworzeniu strategii partnerskich.
  • umiejętność analizy finansowej i zarządzania rachunkiem zysków i strat.
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami oraz koordynacji wielu inicjatyw jednocześnie.
  • myślenie strategiczne i innowacyjne podejście do tworzenia nowych źródeł przychodu.
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność budowania długoterminowych relacji biznesowych.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) w mowie i piśmie.


To oferujemy

Mamy dla Ciebie:

  • pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
  • możliwość współpracy z wiodącymi partnerami na rynku,
  • współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
  • realny wpływ na rozwój nowych usług i strategii biznesowych,
  • samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
  • pracę w systemie hybrydowym,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.


Rekomendowane oferty

Pracownik Myjni w Salonie Samochodowym | Praca dodatkowa Gdańsk

Nowa
AAA Auto
Gdańsk
Gotowość do pracy na zewnątrz
branża motoryzacyjna
solidność
Nowa

Supply Chain Process Analyst with German - remote

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
niemiecki
angielski
Nowa