zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, w tym paczkami z produktami przychodzącymi do firmy,
współpraca z firmami kurierskimi oraz bieżące wsparcie w zakresie wysyłek i odbiorów,
przyjmowanie i prowadzenie rozmów telefonicznych skierowanych do recepcji,
rezerwacja, organizacja i przygotowywanie sal konferencyjnych do spotkań,
współpraca z pracownikiem technicznym w zakresie bieżących prac,
wsparcie recepcyjne dla pracowników,
obsługa użytkowania kart parkingowych,
dbanie o porządek i estetykę recepcji oraz przyległego foyer.
Docenimy Cię za:
znajomość procesu obiegu korespondencji i pism urzędowych w firmie,
znajomość zasad wysyłki służbowej korespondencji,
doświadczenie we współpracy z firmami kurierskimi,
znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
dobrą organizację pracy własnej, punktualność oraz sumienność,
wysoką kulturę osobistą i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
zdolność do pracy w dynamicznym środowisku i gotowość do nauki,
dbałość o szczegóły oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
gotowość do pracy zmianowej - elastyczny grafik pracy.
Mamy dla Ciebie:
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 6 msc, a następnie na czas nieokreślony,
możliwość pracy na pełen etat lub na 3/4 etatu - poszukujemy dwóch osób :)
elastyczny grafik pracy w trybie zmianowym (praca w godzinach 7:00-15:00, 8:00-16:00 oraz 11:00 - 19:00),
wsparcie zespołu i poczucie, że wszyscy gramy do jednej bramki,
dobrze skomunikowane miejsce pracy w Galerii Wileńskiej,
zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Sprawdź podobne oferty pracy
Główny Specjalista ds. Administracyjno-Gospodarczych