Główny zakres obowiązków:
● Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla zarządu, sporządzanie notatek ze spotkań
● Przygotowywanie raportów, opracowań zbiorczych, zestawień oraz dbanie o wysoką jakość przygotowywanych materiałów
● Przygotowanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń zarządu
● Nadzór nad terminowym przepływem informacji oraz dokumentów
● Zarządzanie kalendarzem spotkań zewnętrznych i wewnętrznych oraz logistyka spotkań
● Organizacja podróży służbowych i rozliczanie wydatków
● Inne prace zlecone (Realizacja niestandardowych zadań)
Wymagania :
● Bardzo dobra znajomość EXCEL (warunek konieczny)
● Bardzo dobra organizacja pracy
● Doświadczenie na podobnym stanowisku
● Kreatywność
● Umiejętność analitycznego myślenia
● Umiejętność planowania i koordynacji wielu zadań jednocześnie
● Skrupulatność, dokładność oraz zaangażowanie w powierzone obowiązki
● Język angielski na poziomie min. B1
● Prawo jazdy kat. B
● Umiejętność szybkiego reagowania i dostosowania działań do zmieniających się priorytetów oraz rozwiązywania problemów
Mile widziane:
● Znajomość rozwiązań AI
Oferujemy:
● Umowę o pracę na pełny etat
● Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
● Praca w komfortowym, klimatyzowanym biurze
● Przyjazne środowisko pracy
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty