Specjalista/-tka ds. Wynagrodzeń i Administracji Personalnej
Twój zakres obowiązków
obsługa kadrowo-płacowa pracowników sklepów (współpraca z kierownikami i działami HR).
współpraca z zewnętrznym dostawcą usług kadrowo-płacowych.
weryfikacja danych w systemie, przygotowywanie zestawień i raportów.
kontrola poprawności naliczeń (wynagrodzenia, absencje, premie).
rozliczenia ZUS, US, PPK, PFRON, ZFŚS.
kontakt z instytucjami zewnętrznymi.
analiza danych personalnych i płacowych.
obsługa zleceniobiorców, ewidencja czasu pracy.
Nasze wymagania
2-3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatkowego i ubezpieczeń społecznych,
dobra znajomość Excela,
umiejętność pracy z rozproszonym klientem wewnętrznym,
terminowość, dokładność, dobra organizacja pracy,
umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane
Nie wymagamy, byś miał_a doświadczenie we wszystkich obszarach – jeśli czegoś nie umiesz, nauczymy Cię! Najważniejsze są chęci do nauki i gotowość do pracy z danymi kadrowo-płacowym
doświadczenie w branży retail.
praca w dziale kadr/płac z obsługą zewnętrzną.
znajomość rozliczeń zobowiązań publiczno-prawnych, raportowania do GUS i administrowania świadczeniami.
znajomość języka angielskiego.
To oferujemy
umowę o pracę, po 6 miesiącach umowa na czas nieokreślony,
pracę w systemie hybrydowym( 3 dni pracujemy w biurze, ul. Targowa 72 Warszawa oraz 2 dni w domu)
opiekę medyczna, ubezpieczenie, kartę MultiSport, zniżki na zakupy, bony i świadczenia socjalne, dostęp dla wszystkich pracowników do platformy językowej oraz wellbeing owej,
szkolenia- dostęp do wewnętrznej platformy WIEM i możliwość udziału w projektach międzydziałowych,
wsparcie doświadczonego zespołu. Chętnie dzielimy się wiedzą i wspólnie uczymy.
stabilne zatrudnienie w firmie z 25-letnim doświadczeniem na rynku.
Rekomendowane oferty