Twoje zadania:
realizujesz obsługę personalną oraz płacową dla pracowników sklepu w ramach obowiązujących przepisów, prawa pracy oraz procedur wewnętrznych (w tym m.in.: obsługa systemu kadrowo-płacowego),
rozliczasz czas pracy pracowników,
pełnisz nadzór nad przygotowaniem i archiwizacją dokumentów personalnych i księgowych,
przygotowujesz raporty personalne i księgowe,
zapewniasz bieżące wsparcie menedżerów w zakresie prawa pracy i administracji personalnej.
Nasze wymagania:
masz doświadczenie na podobnym stanowisku,
bardzo dobrze znasz przepisy prawa pracy,
dobrze znasz pakiet MS Office,
jesteś osobą rzetelną, skrupulatną i terminową,
chętnie podejmujesz inicjatywę, działasz odpowiedzialnie i samodzielnie,
świetnie planujesz i organizujesz swoją pracę.
Mamy dla Ciebie:
samodzielne stanowisko,
stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
zniżkę na zakupy w Carrefour,
wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 25 lat.
Rekomendowane oferty