#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Dyrektor Centrum e-Zdrowia
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Głównego Specjalisty w Wydziale Finansowo-Księgowym
Liczba stanowisk: 1 w wymiarze pełnego etatu
Czas trwania projektu: do 30 czerwca 2026 r.
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
- Przygotowywanie materiałów planistycznych niezbędnych do zabezpieczenia środków finansowych na realizację zadań jednostki oraz sporządzanie dokumentacji w zakresie występowania z wnioskami do właściwych instytucji o przyznanie/zapewnienie środków niezbędnych do realizacji zadań CeZ;
- Opracowywanie projektów planów finansowych oraz decyzji dotyczących zmian w tych planach;
- Sporządzanie zbiorczego harmonogramu z podpisanych umów dla projektów współfinansowanych ze środków UE (tzw. Harmonogram Kroczący) na podstawie danych otrzymanych z komórek merytorycznych;
- Obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa TREZOR 3.0 w zakresie realizowanych zadań;
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Pracodawcę wynikających z rodzaju wykonywanej pracy.
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
- Znajomość zagadnień i przepisów prawa finansów publicznych oraz przepisów dotyczących planowania i sprawozdawczości budżetowej;
- Umiejętność opracowywania planów rzeczowo-finansowych;
- Znajomość zasad planowania budżetowego w jednostkach sektora finansów publicznych;
- Biegła obsługa MS Excel;
- Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
- Główny Specjalista– wykształcenie wyższe i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Starszy Specjalista– wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
- Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
- Umiejętność analizy danych i przygotowywania zestawień oraz raportów;
- Umiejętność obsługi systemu obsługi budżetu państwa TREZOR, bankowości elektronicznej NBP.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
- Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
- w postaci elektronicznej:
- za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
- poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
- przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: oferty pracy),
- za pośrednictwem portalu Rocketjobs
- w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 27 czerwca 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.105.2025