• Oferty
  • Wszystkie ofertyLublinMarketingeCommerceSpecjalista ds. optymalizacji konwersji
    Specjalista ds. optymalizacji konwersji
    Nowa
    Marketing
    Centrum Respo

    Specjalista ds. optymalizacji konwersji

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    e-commerce

    CRO

    umiejętności analityczne

    Proaktywność

    optymalizacja konwersji

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Centrum Respo, dynamicznie rozwijająca się firma dietetyczno-technologiczna, poszukuje do swojego zespołu utalentowanego i zaangażowanego specjalisty z zakresu CRO/Optymalizacji konwersji. Jeśli jesteś pasjonatem technologii, entuzjastycznie podchodzisz do pracy w dynamicznym zespole oraz chcesz mieć realny wpływ na rozwój innowacyjnych rozwiązań w branży zdrowego odżywiania, to ta oferta jest dla Ciebie!


    Jeśli masz wiedzę na temat analizowania, oraz wyciągania wniosków nt. ruchu na stronie oraz projektowania ścieżek użytkownika, a także potrafisz wskazać, co należy zmienić, aby poprawiać UX i optymalizować współczynnik konwersji oraz jaki ma on ma wpływ na sprzedaż online, to właśnie Ciebie szukamy! Na codzień będziesz współpracować z Zespołem Marketingu - szczególnie ze Specjalista ds. Performance Marketing oraz Analitykiem Internetowym. 


    W Respo cenimy sobie relacje, dlatego dużą wagę przykładamy do procesu rekrutacji. Zależny nam na osobach, które posiadają zarówno kompetencje oczekiwane w danym obszarze, jak i podzielają nasze wartości. Dołączając do nas, będziesz mieć okazję przekonać się na własne oczy, że kluczem do naszego sukcesu są przede wszystkim świetni ludzie.


    Jak wygląda rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. optymalizacji konwersji?

    1. Test kompetencji (ok.1h)

    2. Rozmowa rekrutacyjna online z HR BP (30minut)

    3. Rozmowa z przyszłym przełożonym (ok.1h)


    Obowiązki:

    • Wdrażanie usprawnień w celu optymalizacji współczynnika konwersji na stronie https://centrumrespo.pl,
    • Analiza oraz optymalizacja punktów styku na ścieżce użytkownika,
    • Przeprowadzanie testów A/B oraz rekomendowanie na ich podstawie zmian na stronie www,
    • Propozycje zmian w ofercie Centrum Respo w celu zwiększenia sprzedaży,
    • Bieżące monitorowanie KPI, analizowanie zachowań użytkowników oraz ich ścieżek zakupowych,
    • Współpraca z analitykiem w celu realizacji testów A/B i interpretacji ich wyników,
    • Współpraca z zespołami odpowiedzialnymi za content na stronie Centrum Respo, newslettery / MA oraz media społecznościowe w celu optymalizacji konwersji.


    Wymagania:

    • 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu E-commerce/ CRO/ optymalizacji konwersji, dzięki któremu wniesiesz do naszego zespołu wiedzę i świeże spojrzenie,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, aby odpowiednio interpretować wyniki testów oraz rekomendować rozwiązania wspomagające decyzje biznesowe
    • Proaktywna postawa skupiona na poszukiwaniu rozwiązań mających na celu rozwój analityki w firmie
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacji i współpracy w Zespole
    • Kreatywność i pomysłowość do diagnozy możliwości optymalizacji 


    Oferujemy:

    • 20 dni płatnej przerwy w świadczeniu pracy
    • Dzień wolny w urodziny :)
    • Prywatną opiekę medyczną w Medicover
    • Kartę MultiSport
    • Integracje 
    • Darmową usługę Respo 
    • Sprzęt firmowy


    Wszystkie ofertyLublinMarketingeCommerceSpecjalista ds. optymalizacji konwersji

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Junior eCommerce Copywriter

    Nowa
    Itaka
    Opole
    SEO copywriting
    branża turystyczna
    copywriting
    Nowa

    Specjalista/ka ds. reklamy Strefa Design

    Nowa
    Empik
    Warszawa
    e-commerce
    social media
    design
    Nowa

    E-commerce Specialist

    Nowa
    1 394 - 1 775 usd
    Coffeedesk
    Warszawa
    analiza
    analityczne myślenie
    doświadczenie w retailu
    Nowa

    e-Commerce Manager

    Nowa
    EIC
    Warszawa
    SEO
    e-commerce
    Google Analytics
    Nowa

    E-commerce Manager

    Nowa
    Gremi Media
    Warszawa
    zarządzanie zespołem
    Analiza Danych
    marketing automation
    Nowa