Specjalista ds. Implementacji Klientów (Hybrid)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Implementacji Klientów (Hybrid)

Olsztyn
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Citigroup

Citigroup

Working at Citi is far more than just a job. A career with us means joining a team of more than 200.000 dedicated people from around the globe. At Citi, you’ll have the opportunity to grow your career, give back to your community and make a real impact.At Citi, as a trusted partner to our clients and make a meaningful impact on the world. With a presence in over 90 countries, we're committed to positive change through financial innovation and global collaboration.

Wymagane umiejętności

angielski B2

obsługa klienta

praca z klientem

customer service

Opis stanowiska

Grupa ds. Usług informacyjnych (ISG) jest odpowiedzialna za dostarczanie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych naszym klientom w całej organizacji Institutional Client Services (ICG), poprzez wdrażanie najnowocześniejszych technologii i procesów operacyjnych, które promują gromadzenie, przechowywanie, analizę i dystrybucję danych o produktach, kosztach, kontach oraz działaniach korporacyjnych.

Miejsce pracy: Olsztyn, Polska


Kluczowe zadania:

  • Zakładanie oraz modyfikacje instrumentów finansowych

  • Efektywna funkcja wprowadzania danych mająca na celu gwarancję, jakości i zgodności danych

  • Terminowa i efektywna realizacja wszystkich czynności kontrolnych wynikających z procesów kontrolnych jednostki

  • Efektywna współpraca z innymi Departamentami w celu świadczenia wysokiej jakości usług

  • Współpraca z pracownikami z innych regionów na poziomie globalnym w celu rozwiązania problemów

  • Identyfikowanie, analiza, sprawdzanie poprawności, wprowadzanie i obsługa danych klientów w aplikacjach wewnętrznych i zewnętrznych

  • Identyfikacja i realizacja projektów operacyjnych, związanych z doświadczeniem klienta i regulacyjnych związanych z procesem Onboardingu.

  • Uczestniczenie w spotkaniach z klientami wewnętrznymi/zewnętrznymi w międzynarodowym środowisku


Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) – praca w jezyku angielskim

  • Umiejętność pracy zespołowej

  • Efektywność oraz zaangażowanie w pracę

  • Doświadczenie do pracy z klientem oraz profesjonalną obsługę klienta

  • Umiejętności komunikacyjne - umiejętność prowadzenia telekonferencji i korespondencji e-mailowej z globalnymi partnerami

  • Umiejętność zarządzania czasem i zadaniami pod presją czasu


Oferujemy:

  • Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, karta fitness, ubezpieczenie na życie)

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy

  • Nowoczesne biuro (chillout room, pokoje socjalne, sale konferencyjne) – biurowiec Centaurus

  • Praca w trybie hybrydowym (2 dni w tygodniu home office)


#LI-NS3

#CSC_Olsztyn_entry