Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Jasnogórska 9, Kraków
Columbus Energy
Twój zakres obowiązków:
Obsługa telefoniczna Klienta, zarówno wykonywanie połączeń do Klientów, jak i odbieranie połączeń przychodzących
Realizacja działań w zakresie telefonicznego pozyskiwania i ofertowania Klientów Indywidualnych
Telefoniczny kontakt z Klientem zainteresowanym ofertą Columbus Obrót i przedstawienia jej szczegółów
Wsparcie Klienta na każdym etapie procesu
Rejestracja zgłoszeń klientów w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi w dedykowanym systemie do rejestracji
Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom związanych z działalnością Spółki i w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi
Pomoc w wypełnianiu dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z Columbus Obrót
Realizacja standardów jakościowych obsługi Klientów indywidualnych Spółki
Raportowanie zdarzeń wynikających z obsługi klienta na stanowisku pracy
Współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie obsługi Klientów
Nasze wymagania:
Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki
Umiejętność pracy w zespole
Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
Mile widziane:
Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z Klientem
Znajomość prawa energetycznego
Znajomości obsługi komputera-pakiet MS Office, Jira
To oferujemy:
Otrzymasz umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
Będziesz pracować od poniedziałku do piątku, w regularnych godzinach pracy
Rozwiniesz swoją karierę i będziesz mógł realizować własne pomysły
Będziesz częścią zgranego i wspierającego zespołu
Masz szansę zdobycia ogromnego doświadczenia i poszerzenia swoich kompetencji
Otrzymasz szkolenia wdrażające do pracy i wsparcie na każdym etapie współpracy :)
Możesz mieć opiekę medyczną oraz Multisport
Wypijesz pyszną kawę – bez limitu :)
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Specjalista ds. Wsparcia Klienta
Jasnogórska 9, Kraków
Columbus Energy