Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Obsługa klienta

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Obsługa klienta

Jasnogórska 9, Kraków

Columbus Energy

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta
samodzielność
systematyczność
odpowiedzialność
komunikatywność

Mile widziane

Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z Klientem

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa telefoniczna Klienta, zarówno wykonywanie połączeń do Klientów, jak i odbieranie połączeń przychodzących

  • Realizacja działań w zakresie telefonicznego pozyskiwania i ofertowania Klientów Indywidualnych

  • Telefoniczny kontakt z Klientem zainteresowanym ofertą Columbus Obrót i przedstawienia jej szczegółów

  • Wsparcie Klienta na każdym etapie procesu

  • Rejestracja zgłoszeń klientów w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi w dedykowanym systemie do rejestracji

  • Udzielanie informacji i wyjaśnień Klientom związanych z działalnością Spółki i w oparciu o zdefiniowane standardy i procedury obsługi

  • Pomoc w wypełnianiu dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy z Columbus Obrót

  • Realizacja standardów jakościowych obsługi Klientów indywidualnych Spółki

  • Raportowanie zdarzeń wynikających z obsługi klienta na stanowisku pracy

  • Współpraca z innymi komórkami Spółki w zakresie obsługi Klientów


Nasze wymagania:

  • Umiejętność organizowania pracy własnej, samodzielność i systematyczność

  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone obowiązki

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów


Mile widziane:

  • Doświadczenie w telefonicznym kontakcie z Klientem

  • Znajomość prawa energetycznego

  • Znajomości obsługi komputera-pakiet MS Office, Jira


To oferujemy:

  • Otrzymasz umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

  • Będziesz pracować od poniedziałku do piątku, w regularnych godzinach pracy

  • Rozwiniesz swoją karierę i będziesz mógł realizować własne pomysły

  • Będziesz częścią zgranego i wspierającego zespołu

  • Masz szansę zdobycia ogromnego doświadczenia i poszerzenia swoich kompetencji

  • Otrzymasz szkolenia wdrażające do pracy i wsparcie na każdym etapie współpracy :)

  • Możesz mieć opiekę medyczną oraz Multisport

  • Wypijesz pyszną kawę – bez limitu :)

Oferta dodana: 03.10.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Wsparcia Klienta

Jasnogórska 9, Kraków

Columbus Energy

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Columbus Energy S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Conrada 20 (dalej jako "administrator"). Masz pra... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca