Jeśli uważasz, że:
potrafisz skutecznie zagadać do ludzi biznesu i bez oporów łapiesz za telefon, by porozmawiać z potencjalnym klientem;
umiesz szukać informacji w internecie i potrafisz łączyć kropki;
widzisz litery “C-R-M” to wiesz, że chodzi o narzędzie zarządzania relacjami z klientem, a nie o wirusa;
jarasz się, mając za sobą mega zgraną ekipę i fajną kulturę organizacji w której pracujesz.
to prawdopodobnie mamy temat do rozmowy!
Aktualnie szukamy osoby, której głównym zadaniem będzie skutecznie prowadzić wiele różnych procesów sprzedażowych. A ponadto, która chce rozwijać się w branży eventowej!
Chcemy byś był_a częścią ponad 30-osobowego zespołu specjalistów, którzy są wymiataczami w swoich obszarach. Działamy w dynamicznie rosnącym biznesie - w pięknej, ale niełatwej branży kreatywnej. Jeżeli to Cię nie przeraża, a ekscytuje - tym lepiej! Doświadczenie w sprzedaży b2b, sprzedaży konferencji lub podobnych będzie dodatkowym atutem. Nie masz doświadczenia? Nie rezygnuj! Jeżeli pokażesz zaangażowanie i błysk w oku większy niż bardziej doświadczeni kandydaci, to również masz szansę dołączyć do Compani. Całkiem nieźle potrafimy szkolić od podstaw. :)
Zakres obowiązków
aktywna sprzedaż telefoniczna biletów na wydarzenia do firm z sektora MŚP, dużych przedsiębiorstw i korporacji.
identyfikacja potrzeb klientów i dopasowywanie do nich oferty konferencji.
budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z potencjalnymi klientami.
rzetelne uzupełnianie danych sprzedażowych w CRM.
pozyskiwanie wiedzy i rozwój w proaktywnym tworzeniu działań outbound za pomocą nowoczesnych narzędzi - CRM, LinkedIn, Apollo.io i pokrewnych. Jeśli ich jeszcze dobrze nie znasz, wprowadzimy Cię w tajniki ich używania.
Wymagania
jesteś w porządku z tym, że panuje u nas taka (kliknij) kultura pracy.
szukasz pracy na cały etat. Ale jeśli czujesz, że byś się wpasował_ kompetencyjnie i kulturowo, a masz aktualnie przestrzeń na ¾ etatu, też daj znać.
doświadczenie w sprzedaży telefonicznej B2B (najlepiej z branży eventowej, szkoleniowej).
lekkości w nawiązywaniu kontaktu i budowania relacji.
odporność na słowo “nie” u klienta (mimo naszych świetnych produktów i usług. Statystyki nie oszukasz - zapewne usłyszysz więcej razy “nie” niż “tak” :));)).
dobra organizacja pracy i samodzielność.
skrupulatne uzupełnianie naszego CRM - Pipedrive’a.
lekkie pióro i bardzo dobra znajomość j. polskiego w mowie i piśmie.
potrafisz komunikować się również w języku angielskim (poziom B2).
pozytywne nastawienie do działania i chęci do ciągłego rozwoju.
kreatywność zorientowana na efektywność.
Nauczymy
specyfiki pracy w branży.
specyfiki naszych produktów i usługi.
specyfiki procesów zakupowych w korporacjach i MŚP.
wewnętrznych praktyk CRM oraz narzędzi niezbędnych do pozyskiwania leadów (LinkedIn, Apollo.io, Woodpecker itd.).
Oferujemy
Wynagrodzenie. Stałe, proporcjonalne do umiejętności i doświadczenia. Na B2B widełki płacy podstawowej to 5500 - 7300 zł netto, na umowie zlecenie 5000- 6400 zł brutto, a na UoP 5100 - 6350 zł brutto. Do tego zmienne, proporcjonalne do uzyskiwanych wyników premie kwartalne.
Unikatowe środowisko pracy. Kreatywna branża, projekty o różnorodnej charakterystyce (wydarzenia sportowe, rozrywkowe, merytoryczne), współpraca z rozpoznawalnymi markami, praca z klientem biznesowym, w rosnącej organizacji, w genialnym zespole i z najlepszymi partnerami.
Nowoczesną kulturę współpracy. Pracę kreatywną, ale opartą na danych. Współpracę, gdzie liczy się 100% szczery feedback. Kulturę wzajemnego wsparcia i zrównoważonego doskonalenia się.
Elastyczny tryb pracy. Masz możliwość z pracy z biura, z domu, z kawiarni, etc. Potrzebujesz załatwić prywatę lub marzy Ci się workation? Jeżeli dowozisz swoje zadania – nie ma problemu.
Nietuzinkowy zespół. Compani to genialni ludzie. Kreatywni, zorganizowani, kompetentni, ambitni, zaangażowani, pomocni, z wielkim serduchem i rzadko spotykaną energią.
Rozwój. Organizujemy szkolenia, warsztaty i korzystamy z niezależnego consultingu. Inspirujemy się doświadczeniami, case studies, czy artykułami.
Wspólny czas. Budujemy trwałe i prawdziwe relacje. Współdzielimy pasje i zainteresowania. Integrowanie się prawdopodobnie mamy wpisane w DNA.
Wellbeing. Kładziemy nacisk na zachowanie równowagi. Intensywne okresy realizacji równoważymy przez odpoczynek, skrócony czas pracy, integrację. Prowadzimy wewnętrzny program motywujący do aktywności fizycznej, równowagi psychicznej i zdrowego odżywiania.
O nas
Projektujemy i realizujemy wydarzenia. Łączymy efektowność i efektywność, abstrakcję i konkret, kreatywność i biznes. W formule live i digital.
Compani to nie-agencja eventowa. Prowadzimy event house, gdzie w sposób zwinny zarządzamy kreatywnymi projektami. Generujemy nieskończoną ilość twórczych rozwiązań, zorientowanych na efektywne osiągnięcie celów. Rocznie obsługujemy blisko 1000 firm w ramach wydarzeń biletowanych oraz ponad 50 przy eventach enterprise. I stale się rozwijamy!
Compani (z ang. company – firma, przedsiębiorstwo; z pol. kompani – partnerzy, towarzysze wspólnych przedsięwzięć). Biznes to praca z ludźmi i dla ludzi. Tworzymy niepodrabialne relacje z klientami, z uczestnikami eventów, z partnerami oraz w zespole. Kładziemy nacisk na klarowną strategię, efektywne procesy, transparentną komunikację i szczery feedback. Nie zapominamy o równowadze, elastyczności i dbaniu o wellbeing.
Współpracujemy wyłącznie z najlepszymi partnerami, dostawcami i podwykonawcami. Stacjonujemy we Wrocławiu, a projekty realizujemy dla firm z całej Polski.
Etapy rekrutacji:
wysyłka CV.
prekwalifikacja telefoniczna + zadanie.
rozmowa rekrutacyjna + zadanie.
(opcjonalnie) spotkanie z zespołem/zarządem.
Netto miesięcznie - Dowolna
Rekomendowane oferty