Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta - 100% zdalnie
Twoje obowiązki:
Zapewniaj niezbędne wsparcie za pomocą telefonu, e-maila lub czatu.
Udzielaj pomocy technicznej entuzjastom streamingu, zapewniając im bezproblemową obsługę bez zakłóceń.
Rozwiązuj reklamacje klientów z uśmiechem, budując satysfakcję i zaufanie. 🤝
Wspieraj klientów B2B i B2C jako pierwszy punkt kontaktu.
Nasze wymagania:
Biegła znajomość języka duńskiego (C1) i dobra znajomość języka angielskiego (B2).
Gracz zespołowy z poczuciem humoru: współpracuj efektywnie z pasją do technologii.
Podejście skoncentrowane na kliencie: priorytetem jest doświadczenie klienta.
Posiadanie silnych umiejętności analitycznych i technicznych.
Co oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie między 10 000 - 11 000 PLN brutto (w zależności od doświadczenia).
100% praca zdalna - w Polsce.
Dbamy o Ciebie: pakiet świadczeń socjalnych, kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
Rozwój umiejętności: zdobywaj nowe umiejętności dzięki kompleksowym programom szkoleniowym.
Ścieżka kariery: ciesz się szybkim awansem i rozwojem zawodowym w dynamicznym środowisku.
Globalne środowisko pracy: nawiązuj kontakty z kolegami z całego świata, poszerzając swoje horyzonty kulturowe.

Concentrix CVG International
W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.
Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta - 100% zdalnie
Specjalista(-ka) ds. obsługi klienta - 100% zdalnie